la 06-05-2025 01:20 PM - editat ultima oară la 06-05-2025 01:56 PM de DanielaH
Cum pot rezilia un contract încheiat acum aproximativ 2 ani. Numarul a fost a unei persoane care in prezent nu il mai foloseste de aproximativ un an..
la 06-05-2025 02:48 PM
Salutare!
Poți depune cerere de reziliere din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde expui problema. În cerere lași și un număr de contact, dacă nu ai deja. Te va contacta cineva și îți va explica tot ce ai de plată în caz de reziliere anticipată.
Ai detalii despre aceste lucruri aici .
Baftă!
06-05-2025 01:29 PM - editat 06-05-2025 01:39 PM
Salut,
Verifică mai întâi dacă perioada contractuală de 24 de luni s-a încheiat. Dacă da, contractul este cel mai probabil în prelungire automată și poate fi reziliat fără penalități. Dacă nu, este posibil să fie aplicate taxe de reziliere anticipată.
Trebuie să faci o cerere de reziliere cu cel puțin 30 de zile înainte de data la care dorești încetarea serviciului. Poți face acest lucru:
1. Telefonic, apelând serviciul clienți Orange la 300 (din rețea) sau 0374 300 300 (din altă rețea);
2. Online, din aplicația My Orange, folosind chat-ul;
3. Fizic, într-un magazin Orange.
Mai multe detalii ai in linkul de mai jos:
la 06-05-2025 02:48 PM
Salutare!
Poți depune cerere de reziliere din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde expui problema. În cerere lași și un număr de contact, dacă nu ai deja. Te va contacta cineva și îți va explica tot ce ai de plată în caz de reziliere anticipată.
Ai detalii despre aceste lucruri aici .
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor