UPDATE 2: Am fotografii după contract (cel puțin exemplarul clientului nu era semnat) și după contul Orange a părții vătămate dar nu le voi face publice pentru că nu sunt un scandalagiu și în altă ordine de idei toate acestea sunt proprietatea intelectuală Orange și nu pot fi făcute publice fără acordul lor scris așa că aș risca un proces pentru mai știu eu ce chestie (calomnie, documente top secret, ș.a.m.d.)
UPDATE: Problema s-a rezolvat la orele 11:31 (ora Orange) după ce s-a înregistrat o sesizare scrisă la orele 9:59 în call-center.
Rămân totuși unele semne de întrebare: de ce o treabă de maxim 1 oră și 30 de minute a fost amânată timp de 96 de ore? Spera angajatul din Orange Shop Brașov că clientul va înghiți gălușca și el va încasa comisionul? Acest lucru seamănă cu tentativa de înșelăciune cu premeditare și mă face să cred că nu e prima oară când se întâmplă.
Ce s-a întâmplat cu iPhone 6 64GB achiziționat în numele clientului? L-a păstrat sau l-a returnat șoptind cu o ură neîmpăcată în barbă: de data aceasta nu mi-a mers?
Câți astfel de angajați Orange fără scrupule există și câți dintre părinții și bunicii voștri au căzut în plasa lor?
Ce face Orange pentru a repara prejudiciul de imagine și onoare adus clientului său de către unul dintre angajații săi?
Problema pare rezolvată dar gustul amar va persista mult timp de azi încolo.
SFÂRȘIT UPDATE!
Nu dați SHARE decât dacă ați citit până la capăt.
Se spune că omul sfinţeşte locul sau... dimpotrivă îl spurcă.
Joi, 3 noiembrie 2016, o persoană de vârsta a 3-a merge în Orange Shop Brașov să-și reîncarce cartela. Acolo o domniță isteață îi oferă un telefon Alcatel One Touch 2004C #cadou la reîncarcarea cartelei și o pune să semneze niște hârtii sub pretextul că e garanția telefonului.
Întoarsă acasă copiii o întreabă ce-i cu telefonul și primind răspunsul că l-a primit cadou îi cer un proces-verbal de predare-primire crezând că la mijloc e vreo promoție derulată în Orange Shop pentru reîncărcarea cartelei de genul moment norocos câștigător.
Hârtiile erau de fapt un contract-abonament de voce Orange pe 24 de luni. După ce s-au lămurit că la mijloc este o înșelăciune, și după un apel la relații clienți Orange pentru a solicita informații despre cum se procedează în astfel de situații persoana vătămată s-a întors în Orange Shop Brașov solicitând anularea contractului (între prima vizită și a doua vizită s-au scurs 2 - 3 ore).
Acolo, în prezența șefului magazinului arogant, s-a predat telefonul, exemplarul din contractul pentru client (care nici măcar nu era semnat de client) și a fost returnată persoanei vătămate contravaloarea primei luni de abonament încasată în avans.
I s-a spus că în maxim 48 de ore problema va fi rezolvată și că va putea să-și reîncarce cartela Orange. În afară de bani nu a primit absolut nici o hârtie care să dovedească că telefonul a fost returnat și contractul anulat.
După 48 de ore clientul păcălit de angajatul Orange dorește să-și reîncarce cartela dar nu se poate. Poate în schimb să sune fără nici un fel de restricții.
Azi, 7 noiembrie 2016, după aproape 96 de ore (4 zile) de la nefericitul eveniment sunt rugat să verific ce-i cu numărul respectiv: sun la relații clienți și #SURPRIZA - la ei numărul respectiv apare ca fiind de tip abonament și nici o solicitare de anulare a contractului respectiv.
Din păcate cei de la București nu pot să facă nimic legat de acest contract încheiat în mod abuziv și suntem sfătuiți să ne întoarcem în Orange Shop Brașov pentru a rezolva problema în mod amiabil.
Titularul de contract merge în Orange Shop Brașov unde nu primește decât scuze că a fost weekend și nu s-a putut opera solicitarea de anulare a contractului + o notă explicativă scrisă în care se specifică că abonatul a solicitat anularea contractului și promisiunea verbală că până la ora 12:00 se rezolvă.
Între timp eu am făcut un cont pe site-ul www.orange.ro pentru acel număr pentru a verifica situația și surpriza cea mai mare a fost că cineva a luat un iPhone 6 64GB în numele acestei persoane ba mai mult decât atât cineva a operat modificări în valoarea abonamentului în sensul că apare un discount de 50% pe toată perioada contractuală.
Oare s-a gândit angajatul Orange Shop să plătească el acest abonament și avea nevoie de 50% reducere. Oricum cu un iPhone 6 64 GB în buzunar probabil i s-a părut un deal avantajos.
Știu că cei de la Orange vor avea o explicație pentru acest incident, probabil vor spune că am înțeles noi greșit iar la ei este totul orange (nu pot să spun roz că le stric feng-shui-ul).
Cât mă privește, personal pot spune cu mâna pe inimă că am o relație cu Orange de nota 10+ însă nu pot să trec cu vederea că un măr putred strică tot ce s-a chinuit să clădească compania timp de 16 ani de când le sunt client.