anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum contactez departamentul ofertare?

bogdan200794
Junior

Sunt sigur că au un număr al lor. De multe ori dacă soliciți din call center să te sune, uită de tine.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Le scrii din My Orange, secțiunea Contact, pe Chat Djingo sau, în cel mai rău caz, dacă nu te descurci, suni la 300 ( Serviciul Clienți) și îi rogi să depună o cerere de ofertare. Îți vor da o perioadă în care vei fi sunat și vei primi și un sms de confirmare. Sigur, există posibilitatea să ți se facă legătură și direct. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Razvan
#StarMember
Depune un ticket din My Orange, la secțiunea contact sau trimite mail la serviciul.clienti@orange.com, cu subiectul Oferta de retenție.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Le scrii din My Orange, secțiunea Contact, pe Chat Djingo sau, în cel mai rău caz, dacă nu te descurci, suni la 300 ( Serviciul Clienți) și îi rogi să depună o cerere de ofertare. Îți vor da o perioadă în care vei fi sunat și vei primi și un sms de confirmare. Sigur, există posibilitatea să ți se facă legătură și direct. Succes!

FLo1
#StarMember
Si pe mine in 19 noiembrie (ca apeland la 300 sau Djingo online) mi-au transmis ca ma contacteaza in maxim 6 zile lucratoare (singura varianta de contact de altfel), amintindu-si inutil si tardiv undeva dupa vreo 2 saptamani. Dar dorinta de a-i contacta nu se poate direct: mai intai soliciti intentia (asa cum am mentionat) si apoi vei fi contactat ... candva.

GOLDzila
Explorator entuziast
La mine a mers mult mai simplu. Am cerut pe 20 noiembrie o ofertă de retenție și în următoarea zi , 21 noiembrie, m-au sunat să-mi comunice oferta , deci foarte rapid. " ORANGE, tot mai simplu ! "

Neaplicabil
Sorry, nu sunt abonat, asa ca se poate sa nu inteleg foarte bine lucrurile astea, dar din moment ce e oferta, n-ar trebui sa fie "oferita" si nu ceruta? Presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. :)) Dar nu stiu...mi se pare un pic ciudat sistemul asta de "suna-ma sa-mi faci o oferta". Eventual una la care sa nu poti spune nu. :)) Pentru mine, chestia asta ar trebui sa se intample ca o initiativa din partea Orange. Inteleg ca nu prea se intampla, altfel n-ar exista oameni care sa intrebe cum iau legatura cu departamentul de Ofertare. Adica, daca ai fost client fidel, daca ti-ai platit facturile la zi, daca iti expira abonamentul in perioada urmatoare, si daca avem posibilitatea sa-ti facem o oferta poate mai avantajoasa de ambele parti, te sunam. Daca nu,...nu. Dar e adevarat ca sunt si foarte multi clienti, si cum am zis si mai sus, presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. 🙂

DanielaH
Moderator
@bogdan200794, ai reușit să iei legătura cu colegii de la departamentul de ofertare?

PETREFLORIN
Începător

CALL CENTER de totata jena. am facut cerere de retentie ,m au sunat dupa nu stiu cate zile si au inchis pe motiv ca nu se aude (pnm e reteaua voastra ) apoi dupa vre o saptamana am scriu eu pe chat iar o domnisoara a zis ca a deschis tichet sa ma sune luni sau marti(fiind joi cred) si de atunci nici un semn. Mi-am facut singur prelungirea intr un magazin pt ca am vrut iphone 16 pro pe care sa-l platesc cu banii jos si au zis ca nu vand telefoane ci doar la prelungire sau abonament nou.Ma rog mi am facut cel mai mic abonament dupa piata cred dar...concluzia este ca orange s-a degradat rau si ca oferte si ca retea dar mai ales ca relatii clienti(asta fiind motivul pt care am venit acum cativa ani in reteaua asta)