Salutare!
Se pot închide oricum, dar depinde și cu ce costuri! Adică e important să vezi câtă perioadă contractuală mai ai, dacă ai luat vreun telefon la promoție/ prelungire/în rate, dacă ai primit reduceri de abonamente, etc. Pentru a afla exact ce și cum stă treaba, te sfătuiesc să suni la ei și să întrebi despre aceste detalii, iar dacă ești hotărâtă, poți depune o cerere de reziliere online, la adresa serviciul.clienti@orange.ro, iar abonamentele vor fi închise din luna următoare de facturare și ți se vor trimite și eventualele sume de plată ulterioare. Dar așa cum spuneam, te poți interesa in prealabil, la 300 sau pe Chat Djingo cum stă treaba, pentru că noi suntem doar clienți, ca și tine și numai ei știu aceste lucruri, pentru fiecare în parte.
Dacă le-ai făcut de foarte curând, adică de câteva zile și online, cred că le poți închide relativ repede! Acum nu știu exact la ce te referi!
Îți urez să ai succes!