anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum închid numere de telefon din abonament?

De o săptămână încerc sa închid doua numere de telefon și nu reușesc.Am sunat la 300 dar fără succes sa iau legătura cu un consultant, am fost la câteva magazine și mi au zis ca nu pot închide decât din call center iar pe aplicație am tot scris și nu am primit confirmare dacă sunt închise sau nu.Cum reușesc sa iau legătura cu un consultant Orange în a rezolva și confirma închiderea celor doua numere de telefon?
1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember
In josul paginii (jos de tot) ai o sectiune de contact. Scrie acolo ca vrei rezilierea (ar fi ideal sa atasezi si rezilierea cu semnatura ta) si se rezolva. Rezilierea va dura 30 de zile (plus zilele intre data "scadenta" a rezilierii si data emiterii facturii). Ar fi bine sa te sincronizezi (in sensul ca ar fi bine sa faci rezilierea cu 31-32 zile inainte de data emiterii facturii).

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember
In josul paginii (jos de tot) ai o sectiune de contact. Scrie acolo ca vrei rezilierea (ar fi ideal sa atasezi si rezilierea cu semnatura ta) si se rezolva. Rezilierea va dura 30 de zile (plus zilele intre data "scadenta" a rezilierii si data emiterii facturii). Ar fi bine sa te sincronizezi (in sensul ca ar fi bine sa faci rezilierea cu 31-32 zile inainte de data emiterii facturii).

Florinaca
Începător
Solutia mea la aceeasi problema, exact aceeasi problema, a fost portarea. Se pare ca Orange “refuza” sa accepte solicitarile de inchidere prin intermediul unui proces care te invarte intre aceleasi canale de comunicare. Pacat

Am încercat și aceasta varianta.Am retransmis încă o solicitare sper sa primesc răspuns.

Vio73
#StarMember
Salutare! Cel mai simplu, îți spun cum fac eu, iei legătura cu un consultant la 300, apoi formezi combinația 1-1-1-0. Eu așa fac și intru relativ repede in legătură cu ei. Am făcut și ieri așa! Sigur, asculți ce zice robotul, chiar dacă zice de oferte de servicii fixe. Baftă!

7UP
Explorator
Și in magazinele orange Shop se pot Închide contractele. Pe 300 termenul de contact este de 9 zile lucrătoare + preavizul de 30 zile de la prima data de facultate

Trixen
#StarMember
Daca nu te grabesti tare si daca esti in afara perioadei contractuale, trece abonamentele pe Yoxo, apoi inchide abonamentele sau trece-le pe PrePay. Eviti datul de explicatii si alte discutii, insa cel putin o perioada vei mai avea de platit (o luna de Yoxo, cel putin). Eu asa am facut cu unul din numerele Yoxo pe care le am si sunt tare multumit. Eram in ultima luna a perioadei minime si am trecut fara nicio problema desi a fost fix cand s-a lansat serviciul.

7UP
Explorator
@Trixen te încurci in informații Dacă are perioada contractuala nu poate trece pe YOXO și tot trebuie sa facă cerere pentru a trece la cartela. De ce sa facă YOXO și pe urma sa facă și cerere de reziliere ca sa fie tarifată de 2 ori odată cu reîncărcare și odată cu abonamentul YOXO ? Dacă dorește YOXO și este disponibil numărul își face trecerea acolo fără sa facă cerere nicăieri dar probabil ca dorește sa închidă abonamentele definitiv dacă dorea sa păstreze numerele spunea acest lucru din întrebare zic și eu.

Trixen
#StarMember
@7UP: iti multumesc pentru mesaj, insa imi sustin punctul de vedere. Am specificat clar ca trecerea catre Yoxo functioneaza in afara perioadei contractuale (de fapt, din ultima luna de contract e ok) si ca dureaza ceva. De ce am recomandat totusi varianta asta? Pentru ca eu am facut-o deja, e o solutie testata. Pentru ca merge in cateva minute din aplicatie, pentru ca eviti sa pierzi timpul si benzina in trafic si in Orange Shop, pentru ca apoi poti inchide abonamentul cu totul (fie solicitand asta cu doua tap-uri in aplicatie, fie folosind un card pe care nu mai exista bani la urmatoarea scadenta). Iar pentru mine, acei 19 lei pe care ii dau pentru a plati o luna de Yoxo valoreaza mai putin decat minim o ora jumatate din viata mea plus trafic, benzina, coada la Orange Shop, dat explicatii legate de ce vreau sa fac. Atat. E o perspectiva personala. Nu zic ca e pentru toata lumea, insa sunt convins ca nu sunt singurul care prefera o astfel de abordare. 🙂

Am fost intr un Orange Shop și se pare ca unu din mesajele trimise din aplicație a fost luat în considerare și este inregistrata cererea de reziliere.Multumesc tuturor pt sfaturi.O zi buna.