03-07-2024 09:06 PM - editat 03-07-2024 09:06 PM
Bună ziua. Anul trecut în octombrie am mers la un sediu Orange pentru reînnoire de abonament si să achiziționez în rate un telefon. Mi-au făcut un contract cu un număr de telefon nou, cu toate că nu aveam nevoie de un numar nou, aveam deja unul înregistrat în baza lor de date. M-au informat pe loc că nu voi fi taxată dacă nu folosesc numarul nou din contract și ca va expira în 7 luni de la întocmire, timp în care eu pot folosit vechiul meu număr. Așa am și făcut. Doar că în fiecare lună de atunci pe factură îmi apărea că trebuie să platesc si pentru numarul nou de telefon de pe contract, cu toate că nu l-am utilizat. Deci platesc două abonamente plus rata pentru un telefon Samsung. Mi-am dat seama tarziu. Am vorbit si cu un operator care mi-a spus ca numarul nou alături de telefon face parte din oferta family (asta nu mi s-a spus cand am realizat abonamentul). Am primit două explicații diferite. Va rog sa ma lămurească cineva. Încă o întrebare: ca să expire numarul, trebuia sa introduc întai cartela intr-un telefon? Sper că m-am făcut înțeleasă.
la 03-07-2024 09:26 PM
Buna,
Un contract cu achiziționare telefon are o durata minimă contractuala de 24 luni.
Nu va expira nici după cele 24 de luni singura soluție fiind rezilierea după cele 24 de luni
la 03-07-2024 10:04 PM
Am înțeles!
la 03-07-2024 10:11 PM
Deci niciunul dintre cele doua numere de telefon trecute in abonament/contract nu pot fi reziliate in perioada minimă contractuală? Eu folosesc un singur număr. Nu am cerut douaă!
03-07-2024 10:13 PM - editat 03-07-2024 10:16 PM
Datele înscrise în contract sunt la tine.
Daca perioada contractuala este de 24 de luni nu vei putea renunța fara eventuale penalizări.
Verifica perioada contractuala in contul my Orange sau contactează serviciul clienți la 300 sau prin chat.
la 03-07-2024 10:14 PM
Cum am menționat, vezi în contul tău MyOrange cât a rămas din perioada minimă contractuală. Este cel mai sigur și mai simplu. De reziliat se poate oricând, însă în funcție de beneficiile / reducerile primite abonamentul reziliat va fi închis cu penalități... sau nu.
la 03-07-2024 09:54 PM
@Stef28: Bun venit în Comunitatea Orange. Să clarificăm situația: 1. Abonamentele NU expiră. Perioada minimă contractuală... DA. În contul MyOrange găsești detalii despre fiecare abonament și perioada minimă contractuală obligatorie. 2.Abonamentul posibil să fi fost făcut pe 6 luni, deci după 7 luni puteai să-l reziliezi, însă cu o cerere cu 30 de zile în avans. 3.Acum, pomenind de pachetul ”family”, acesta nu poate fi format decât din abonamente cu durată pe 24 de luni. Regăsești detalii aici.
Concluzie: Pentru reziliere, trebuie să decizi dacă renunți la ”pachetul Family” și dacă DA, atunci să vezi în ce condiții (adică să nu fi încă în intervalul perioadei minime contractuală). Altfel trebuie analizat ce beneficii ai avut pe acea perioadă.
la 03-07-2024 10:04 PM
Mulțumesc pentru răspuns! Totuși, nu înțeleg de ce au făcut un contract cu un număr nou de telefon și de ce nu mi-au zis de la inceput de oferta Family? Eu nu am cerut asa ceva. Ca să cumpăr un telefon în rate de la Orange trebuie contract cu număr nou? (pe prima pagină apre un număr de telefon diferit față de cel pe care îl am de ani de zile).
la 03-07-2024 10:10 PM
Posibil că pentru ai avut un singur abonament, iar pentru a beneficia de pachetul ”Family” era nevoie de încă un abonament. Totuși este interesant acea discuție cu ”rezilierea după 7 luni”.... atât timp cât abonamentele trebuiau prelungite pe 24 de luni (condiție de eligibilitate pentru ”pachetul Family”)
la 03-07-2024 10:19 PM
Voi merge la sediul unde mi-am facut abonamentul! Sper să îl găsesc pe același vânzător, care a scris de mână pe prima pagină a contractului ”Închidere peste 7 luni”.
la 03-07-2024 10:29 PM
Doar să fi rămas cu datele actualizate și pe cont. Altfel va fi nevoie de o escaladare a problemei. Succes și te așteptăm cu actualizări ale situației.
la 03-07-2024 10:29 PM
Ar fi cel mai indicat in prima faza.
Însa mare atenție, mai in gluma, mai in serios, sa nu pleci cu trei abonamente.🙂
la 03-07-2024 11:50 PM
Haha da. De acum încolo citesc de doua ori un contract inainte sa semnez.
la 03-07-2024 11:50 PM
Buna. Conform contractului, noul numar este un Fun 6 cu perioada contractuala de 12 luni. Poti oricand sa reziliezi acel contract, dar e posibil sa platesti o taxa pentru inchiderea lui anticipata. Acel numar chiar daca nu-l folosesti, tot va trebui sa faci o cerere de reziliere, altfel vei fi taxat in continuare si dupa cele 12 luni, sau 7 cum ti-a spus angajatul. E posibil sa nu fi avut suficient drept de rata si sa fi fost nevoie de inca un serviciu pe cont pentru a lua telefonul dorit. Oricum nu e vorba de pachetul Family, fiindca nu se face cu abonament de 6 E si pe o perioada de 12 luni. Ei oricum sunt platiti pentru abonamentele pe care le fac. Deci fie a incercat sa te ajute pe tine neavand suficient drept de rata pt telefon, fie "s-a ajutat" pe el.
la 04-07-2024 12:26 AM
Buna. Mulțumesc pentru răspuns! Voi lua in considerare toate aceste detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor