la 20-09-2024 06:13 PM
Buna ziua ! Cum asi putea sa confirm plata unei facturi. Locuiesc in Uk si nu am un numar de telefon in RO. Plata facturii a fost facuta din contul meu My Orange si din cate am inteles ca activarea serviciului sa face automat fara confirmare. totusi este suspendat, desi platit.
la 20-09-2024 06:48 PM
Salutare!
Pe Chat Djingo și ceri transfer operator, unde ulterior atașezi poza sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și apoi alegi una dintre variantele disponibile sau ,,Altele", unde atașezi poza cu chitanța ( factura).
Baftă!
la 20-09-2024 11:50 PM
Mirela, bun venit in Comunitate!!!
Poate dura un pic pana se reactiveaza abonamentul. Ai putea da un restart telefonului, poate ajuta.
la 23-09-2024 10:47 AM
@MirelaC, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor