anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes

Leta
Junior
Bună ziua, ieri eram la servici. pe la ora 4 am primit un mesaj, nu m-am uitat să văd ce scrie, după 10 minute am mai primit un mesaj, când am avut timp am deschis mesajul și scria așa " comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes, la al doilea mesaj la fel, comanda dumneavoastră în google play 19.99 a fost efectuată cu succes... deci cineva din Orange care are acces la datele mele a cumpărat ceva din google play, nu are nimeni acces la conturile mele doar eu și voi... nu mi se pare normal să se întâmple așa ceva, nu aveți dreptul să faceți așa ceva, in aplicația MyOrange îmi apare cost suplimentar... să ne înțelegem eu nu plătesc așa ceva... azi mă duc la Orange să văd care e treaba.....va rog sa remediați problema, dacă nu se rezolvă eu vă dau in judecată fără nici o supărare! Nu glumesc!!!!!!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

TheSpecialist
Maestru
Salut! Noi nu avem acces la datele tale, suntem clienți Orange ca și tine . Cel mai probabil costurile pt care ai primit respectivele mesaje sunt taxării pt diverse jocuri pe care le ai pe telefon sau dacă mai exista și alte abonamente pe numele tău ( de exemplu pt copil), pot fi generate de pe acel abonament. Suna la 300 - Relații Clienți și te vor lamuri cu siguranță. Între timp verifica și in meniurile jocurilor sa nu ai bifata vreo plata lunara , iar din Google Play poți seta sa nu se facă vreo plata fără sa iti dai tu acordul.

TheSpecialist
Maestru
Poți verifica pt ce s-a făcut plata în meniul Google Play -> Plăți și abonamente -> Buget și istoric . Acolo vei vedea exact pt ce ti-au fost luați banii. Dacă nu ai instalat nimic din ce e acolo pe telefon sau pe un alt telefon pt care ai abonament , atunci exista și varianta ca cineva sa iti fi spart contul , situație în care îți recomand să schimbi imediat parola și datele pt recuperarea parolei.

FaraUnID
Campion certificat
Sunt mai multe ipoteze de luat in calcul in cazul tau: - Cineva a prins telefonul tau si a efectuat o achizitie in Google Play; - O aplicatie (mai mult sau mai putin legitima) te-a abonat la ceva servicii premium. Sunt acele jocuri si aplicatii care, la momentul instalarii ofera facilitatile premium pentru o perioada X zile dupa care daca nu te dezabonaezi tu manual incep sa te taxeze; - Ai avut functia WiFi Hot-Spot activata in telefon, cineva s-a conectat la Hot-Spot-ul tau, a efectuat ceva achiztii din Google Play, sistemul te-a identificat pe tine ca fiind furnizor si te-a taxat cu plata in factura; - Poate fi si o eroare de sistem; La punctul 3, in momentul in care partajezi conexiunea la internet, indiferent cine se va conecta la acel Hot-Spot, sistemul te va identifica pe tine ca fiind sursa conexiunii de internet. Prin urmare orice achizitie efectuata de persoanele care s-au conectat la Hot-Spot-ul tau va aparea pe factura ta.

delfinas
#StarMember
Si eu am primit de 2 ori (o data pe 10 si o data ieri) mesaj pt plata AntenaPlay, desi primeam doar o data, pe 10 ale lunii. Sunt curioasa cate abonamente o sa-mi apara pe abonament. Plata e pt Google Play, pe abonamentul Orange. Eu am doua abonamente, dar doar unul e prin Google Play, celalalt e cu logare prin contul de Orange, apare distinct pe factura. Deci am impresia ca o sa platesc cel putin trei abonamente AntenaPlay luna asta. E ceva in neregula ori la Orange, ori pe Google Play...

mihai_13
Maestru
- deci -play store-google account-payments&subscriptions-buget&history- acolo vezi pe ce articole s-a facut plati , si tot de acolo poti seta o limita de consum de exemplu eu am pus 10 lei - important - vezi ca tot de pe buget&history ai posibilitatea sa ti se returneze banii(nu la toate aplicatiile poti face asta)

delfinas
#StarMember
In Google play se vede că am doar o plată luna asta, pe 10 iulie, cum era normal, dar ieri am primit SMS de la Orange că s a mai făcut o plată, dovada că și în MyOrange apar tot cu sumă dublă. Să înțeleg că problema e la Orange?

Leta
Junior
Nu știu la cine e problema,chestia e că eu nu am făcut acele plati,cont am doar eu pe telefon,nu are nimeni acces la el....copii nu am , hotspot ul nu a fost pornit ca să poată cineva avea acces,e foarte ciudată treaba,oricum nu mă las până nu primesc niște răspunsuri de la Orange!!!

delfinas
#StarMember
Leta, vezi ce iti apare in istoricul de plati, cum te-a indrumat mihai_13!

Leta
Junior
E foarte ciudat,nu îmi apare!!!!

delfinas
#StarMember
Deci nu iti apare in Google Play plata asta, doar ai primit sms de la Orange si-ti apare in contul MyOrange... Inseamna ca e un bug undeva, nu cred ca e ceva voit din partea Orange sau a cuiva din companie!

Leta
Junior
Îmi apare așa!!!!

delfinas
#StarMember
@Leta, cel mai bine, trimite-le un email de pe https://www.orange.ro/contact/ cu toate capturile de ecran si sa verifice de ce ai extracostul acela.

Salut, Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.

delfinas
#StarMember
Orange Assistant, multumim pt raspuns si pt rezolvare!!!