la 15-03-2025 11:36 AM - editat ultima oară la 15-03-2025 12:52 PM de Anca07
Buna ziua. Am observat ca pe factură de telefon apar costuri suplimentare, la distanta de cateva zile, cu descrierea "colectare in numele tertilor". Inteleg ca pot fi anumine abonări (telefonul este utilizat de fiica mea), insa nu am nicio idee cum sa ma dezabonez, intrucat nu scrie nicăieri catre cine se fac acele plăti, sau care este aplicația/pagina la care s-a facut abonarea. Ma poate ajuta cineva cu o soluție? Mulțumesc!
la 15-03-2025 12:01 PM
Intre timp am discutat cu un operator orange care mi-a identificat problema. Era un abonament la "world of games", prin care se plateau săptămânal cate 3 euro. Tot operatorul mi-a furnizat si numarul de contact al "world of games" (031/2295017) la care am sunat și m-am dezabonat cu confirmare prin sms de la nr. 3748
la 15-03-2025 11:53 AM
Buna @GeorgeVsi
Ca sa stim despre ce este vorba, poti atasa te rog o poza exact cum apare in factura, cu rugamintea sa blurezi orice informatie personala?
Multumesc frumos!🌞
la 15-03-2025 12:01 PM
Intre timp am discutat cu un operator orange care mi-a identificat problema. Era un abonament la "world of games", prin care se plateau săptămânal cate 3 euro. Tot operatorul mi-a furnizat si numarul de contact al "world of games" (031/2295017) la care am sunat și m-am dezabonat cu confirmare prin sms de la nr. 3748
la 15-03-2025 12:51 PM
Ma bucur ca ai reusit sa iti rezolvi problema.
Zi cu soare sa ai, si te mai asteptam in comunitate!🌞
la 15-03-2025 03:03 PM
Mulțumesc! Asemenea!
15-03-2025 12:00 PM - editat 15-03-2025 12:01 PM
Un screenshot ar putea ajuta.
Daca ai probleme cu identificarea serviciului terț sva, poți contacta Orange prin chat sau telefonic și vei primi informațiile necesare dezabonării.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 15-03-2025 03:04 PM
Mulțumesc! Asta am facut și am rezolvat prin intermediul operatorului orange.
la 15-03-2025 04:12 PM
Ca sa eviti asta pe viitor, ar fi bine ca fetita sa aiba prepay, nu abonament. Astfel nu poate face cost suplimentar.
la 15-03-2025 05:09 PM
Pe langa prepay sau un abonament Yoxo, existența unui adblocker pe telefon poate de asemenea sa ajute.
Ajutând la blocarea reclamelor (ferestre pop-up).
la 09-06-2025 11:58 AM
Am urmat si eu instructiunile pt dezabonare si urmeaza sa vad daca s-a efectuat dezabonarea, pt ca cartela cu abonamentul jocuri "world of games" este pusa acum la o camera de luat vederi de pe un teren mai departe si nu stiu cum as putea primi sms de dezabonare pe acea cartela ?
la 09-06-2025 12:27 PM
Poate cunosc colegii de aici o soluție. Eu am observat și in aplicație ca s-a efectuat dezabonarea (nu mai apare in facturi).
la 09-06-2025 06:24 PM
da, dar trebuie sa astept o luna
la 09-06-2025 06:32 PM
Salut,
La numărul respectiv ar trebui sa ai posibilitatea de-a intra în legătură cu un operator uman. Poți lua legătura și să ceri confirmarea dezabonării (daca mai apari in sistem). Încearcă în zilele de lucru intre orele 10-18 (cam acesta este programul acestor prestatori de servicii).
la 15-07-2025 11:05 AM
Vreau sa ma dezabonez
la 15-07-2025 11:10 AM
@Iacob001, bun venit în Comunitate!
Găsești metodele de dezabonare de la serviciul "World of games" puțin mai sus, în răspunsul marcat ca soluție.
Să ne spui dacă ai reușit.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor