Colectare in numele tertilor - Dezabonare serviciu "World of games"
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 11:36 AM - editat ultima oară la 15-03-2025 12:52 PM de Anca07
Buna ziua. Am observat ca pe factură de telefon apar costuri suplimentare, la distanta de cateva zile, cu descrierea "colectare in numele tertilor". Inteleg ca pot fi anumine abonări (telefonul este utilizat de fiica mea), insa nu am nicio idee cum sa ma dezabonez, intrucat nu scrie nicăieri catre cine se fac acele plăti, sau care este aplicația/pagina la care s-a facut abonarea. Ma poate ajuta cineva cu o soluție? Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 11:53 AM
Buna @GeorgeVsi
Ca sa stim despre ce este vorba, poti atasa te rog o poza exact cum apare in factura, cu rugamintea sa blurezi orice informatie personala?
Multumesc frumos!🌞
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 12:01 PM
Intre timp am discutat cu un operator orange care mi-a identificat problema. Era un abonament la "world of games", prin care se plateau săptămânal cate 3 euro. Tot operatorul mi-a furnizat si numarul de contact al "world of games" (031/2295017) la care am sunat și m-am dezabonat cu confirmare prin sms de la nr. 3748
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 12:51 PM
Ma bucur ca ai reusit sa iti rezolvi problema.
Zi cu soare sa ai, si te mai asteptam in comunitate!🌞
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 03:03 PM
Mulțumesc! Asemenea!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-03-2025 12:00 PM - editat 15-03-2025 12:01 PM
Un screenshot ar putea ajuta.
Daca ai probleme cu identificarea serviciului terț sva, poți contacta Orange prin chat sau telefonic și vei primi informațiile necesare dezabonării.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 03:04 PM
Mulțumesc! Asta am facut și am rezolvat prin intermediul operatorului orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 04:12 PM
Ca sa eviti asta pe viitor, ar fi bine ca fetita sa aiba prepay, nu abonament. Astfel nu poate face cost suplimentar.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 05:09 PM
Pe langa prepay sau un abonament Yoxo, existența unui adblocker pe telefon poate de asemenea sa ajute.
Ajutând la blocarea reclamelor (ferestre pop-up).
