la 10-01-2025 10:22 PM
Bună seara, ieri prietena mea a cesionat un abonament de pe numele alt cuiva pe numele ei. Problema este următoare în timpul cesionari casierița nu a întrebat-o dacă vrea să își păstreze aceeași ofertă (smart plus 30) sau dacă vrea să treacă la una mai mică ea selectând automat oferta actuală. Prietena mea nu dorește această ofertă și casierița ne-a spus ca numai poate face nimic în privința aceasta. Tot odată ne-a spus și ca oricum nu putea schimba oferta înainte de cesionare
Putem rezolva cumva? Oferta este mult prea exagerată pentru nevoile ei.
la 11-01-2025 12:52 AM
Badoi, bun venit in Comunitate!!!
Care era scopul cesionarii daca nu se dorea si trasferul actualului plan tarifar/abonament? Trebuia sa spuneti de la inceput ca vreti si un alt plan tarifar. Probabil ca vi se spunea ca nu se poate face cesionarea in acele conditii. Acum nu stiu daca se mai poate face ceva, in primele 24 de ore s-ar fi putut anula contractul.
la 11-01-2025 02:12 AM
Atunci să vă zic ca doamna ne-a zis să venim a doua zii ca în ziua aceea numai putea face nimic.Nu era de răspunderea noastră să fim anunțați de planul tarifar cum ziceți dvs. Mai ales ca noi nu aveam habar de asemenea ofertă în contul fostului proprietar. Cartela fiind una primita gratis pentru 6 luni la achiziționare unui telefon. Precizez ca telefonul achiziționat are altă cartelă, aceasta era bonus. Cartela bonus a fost prelungită și aleasă de ei opțiunea care era atunci. Dacă știam care este opțiune după fuziune vă asigur ca nu o selectam. Doresc un răspuns mai concret cu ceea ce putem face acum, dacă nu ne puteți ajuta cu informații vă rog să treceți peste.
la 11-01-2025 05:23 AM
Voi nu ati stiut ce fel de abonament treceti pe numele prietenei??? Tot nu inteleg ce ati facut de fapt si de ce ati facut cesionarea, e o situatie cam incalcita.
Un raspuns concret nu va poate da decat un consultant Orange, noi suntem clienti.
Poti face o sesizare scrisa prin email: https://www.orange.ro/contact/
la 11-01-2025 02:32 AM
Noi am fost pe 9-01-2025 am făcut cesiunea la ora 20:00. Ieri pe 10-01-2025 am fost la ora 7 și ea ne-a spus ca nu ne mai poate ajuta au trecut 24 ore?
11-01-2025 04:25 AM - editat 11-01-2025 04:28 AM
Salut,
Daca nu cunoști oferta pe care o avea fostul titular, de ce ai accepta sa faci cesiunea?
Singurul răspuns oficial poate fi obținut contactând serviciul clienți prin metodele uzuale și explicând ce sa întâmplat ( recomandat prin formularul de contact).
https://www.orange.ro/contact/
Cesiunea nu se poate realiza la un plan tarifar inferior.
la 11-01-2025 05:50 AM
Salutare!
Eu știu că la cesionarea unui abonament se pierde vechimea, se pierd punctele thank You, etc. Referitor la păstrarea ofertei, cred că trebuia să spuneți asta de la început, pentru că după ce s-a făcut contractul, nu prea se mai poate face nimic decât timp de 24 de ore, adică imediat.
Îmi pare rău!
la 11-01-2025 07:19 AM
Bună! Reziliați contractul, fără costuri adiționale, dacă sunteți siguri că nu este abonamentul de pe care s-a cumpărat terminalul. În caz contrar, va trebui să returnați beneficiul primit de fostul proprietar la achiziția telefonului. Sincer mă îndoiesc că acel smart de 30 euro nu avea terminal achiziționat și poate acesta a fost motivul cesionării ca să scape de povara lui. Reamintesc, că un abonament cesionat preia drepturile și obligațiile de la vechiul proprietar, că altfel ai putea prelua un număr de la altcineva la un tarif net inferior. Toate cele bune!
la 11-01-2025 10:09 AM
Motivul cesionari este ca fostul proprietar nu este in tara mereu este plecat. Și a vrut sa îl mute pe numele ei pentru a numai depinde de nimeni. Crezi ca daca știam cu adevărat care era oferta actuala și plănuiam doar sa scăpăm de ea nu ceream o oferă mai mică la portare? Chiar nu știam ce ofertă este pe acel număr. Întrebarea următoare dacă mărim contractul de la 12 luni la 24 luni se poate să schimbăm oferta?
11-01-2025 12:46 PM - editat 11-01-2025 12:48 PM
Când a semnat contractul, nu ați văzut/întrebat care-s termenii lui, ce presupune? Nu mai semnați până nu verificați, pt că uite ce se întâmplă! E ca și cum ai lua un credit, dar te-ar interesa doar suma pe care o iei, nu și dobânda, în câți ani, cât e rata, daca e fixa sau nu și după aia înjuri banca pt că te-a păcălit, că ai o dobândă prea mare, rata se mărește de la o luna la alta... Degeaba faci scandal după ce ai semnat, nu mai poți schimba nimic.
Fostul proprietar a făcut o mișcare deșteaptă, a scăpat de o grijă și de un abonament mare.
la 11-01-2025 05:53 PM
Dacă ai fi citit ai fii văzut ca nici fostul proprietar nu știa de această ofertă . Fostul proprietar este mama mea și nu se pune vorba de o “ mișcare deșteaptă”
la 11-01-2025 09:51 PM
Îmi pare rău, dar nu am înțeles că nici fostul proprietar nu știa ce contract și plan tarifar a semnat! Nu pot sa cred că cineva nu întreabă ce presupune contractul pe care-l semnează! Când semnezi, ești bun de plată, nu te poți prevala de scuza "nu știam".
la 11-01-2025 10:33 AM
Oferta nu se poate schimba inainte de a prelua abonamentul prin cesionare, ci doar inainte vechiul titular sau ea dar dupa ce a preluat abonamentul si suna la 300 si face cerere indiferent daca mai are perioada contractuala sau nu.
la 11-01-2025 03:48 PM
Am trecut prin doua cesiuni. Cesiunea presupune doar preluarea contractului existent de un alt titular. Atat. Restul clauzelor raman asa cum erau. Vechimea, punctele TY, alte beneficii se pierd, fiind legate de contul de client.
Cesiunea nu este o renegociere a contractului, iar perioada minima este cea din contractul initial. Fiind o schimbare de titular facuta fizic in magazin, nu vad de ce ar trebui sa se aplice dreptul de retragere din contractul incheiat la distanta.
Este o situatie similara cu achizitia intre companii: cand Orange a preluat Telekom, contractele au ramas neschimbate (practic s-a actualizat doar clauza care face referire la Telekom). Pe masura ce contractele au inceput sa expire, au putut fi actualizate si conditiile contractuale.
In situatia data, daca numarul era in afara perioadei contractuale, poate era mai buna o trecere pe PrePay, urmand sa incheiati un nou contract pe alt nume.
Din pacate, cred ca singura varianta este sa asteptati pana mai sunt cel mult trei luni din perioada minima contractuala, solicitand atunci trecerea la un alt abonament.
la 11-01-2025 05:56 PM
Se poate face o reziliere de contract? Și care ar fii taxa pentru un asemenea pachet.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor