anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cesiune probleme

Badoi13
Vizitator

Bună seara, ieri prietena mea a cesionat un abonament de pe numele alt cuiva pe numele ei. Problema este următoare în timpul cesionari casierița nu a întrebat-o dacă vrea să își păstreze aceeași ofertă (smart plus 30) sau dacă vrea să treacă la una mai mică ea selectând automat oferta actuală. Prietena mea nu dorește această ofertă și casierița ne-a spus ca numai poate face nimic în privința aceasta. Tot odată ne-a spus și ca oricum nu putea schimba oferta înainte de cesionare 

Putem rezolva cumva? Oferta este mult prea exagerată pentru nevoile ei.

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Badoi, bun venit in Comunitate!!!

Care era scopul cesionarii daca nu se dorea si trasferul actualului plan tarifar/abonament? Trebuia sa spuneti de la inceput ca vreti si un alt plan tarifar. Probabil ca vi se spunea ca nu se poate face cesionarea in acele conditii. Acum nu stiu daca se mai poate face ceva, in primele 24 de ore s-ar fi putut anula contractul.

Atunci să vă zic ca doamna ne-a zis să venim a doua zii ca în ziua aceea numai putea face nimic.Nu era de răspunderea noastră să fim anunțați de planul tarifar cum ziceți dvs. Mai ales ca noi nu aveam habar de asemenea ofertă în contul fostului proprietar. Cartela fiind una primita gratis pentru 6 luni la achiziționare unui telefon. Precizez ca telefonul achiziționat are altă cartelă, aceasta era bonus. Cartela bonus a fost prelungită și aleasă de ei opțiunea care era atunci. Dacă știam care este opțiune după fuziune vă asigur ca nu o selectam. Doresc un răspuns mai concret cu ceea ce putem face acum, dacă nu ne puteți ajuta cu informații vă rog să treceți peste.

Voi nu ati stiut ce fel de abonament treceti pe numele prietenei??? Tot nu inteleg ce ati facut de fapt si de ce ati facut cesionarea, e o situatie cam incalcita.

Un raspuns concret nu va poate da decat un consultant Orange, noi suntem clienti.

Poti face o sesizare scrisa prin email: https://www.orange.ro/contact/

Badoi13
Vizitator

Noi am fost pe 9-01-2025 am făcut cesiunea la ora 20:00. Ieri pe 10-01-2025 am fost la ora 7 și ea ne-a spus ca nu ne mai poate ajuta au trecut 24 ore? 

MihaiC99
Explorator

Salut,

Daca nu cunoști oferta pe care o avea fostul titular, de ce ai accepta sa faci cesiunea?

Singurul răspuns oficial poate fi obținut contactând serviciul clienți prin metodele uzuale și explicând ce sa întâmplat ( recomandat prin formularul de contact).

https://www.orange.ro/contact/ 

Cesiunea nu se poate realiza la un plan tarifar inferior.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Eu știu că la cesionarea unui abonament se pierde vechimea, se pierd punctele thank You, etc. Referitor la păstrarea ofertei, cred că trebuia să spuneți asta de la început, pentru că după ce s-a făcut contractul, nu prea se mai poate face nimic decât timp de 24 de ore, adică imediat.

Îmi pare rău!

Razvan
#StarMember

Bună! Reziliați contractul, fără costuri adiționale, dacă sunteți siguri că nu este abonamentul de pe care s-a cumpărat terminalul. În caz contrar, va trebui să returnați beneficiul primit de fostul proprietar la achiziția telefonului. Sincer mă îndoiesc că acel smart de 30 euro nu avea terminal achiziționat și poate acesta a fost motivul cesionării ca să scape de povara lui. Reamintesc, că un abonament cesionat preia drepturile și obligațiile de la vechiul proprietar, că altfel ai putea prelua un număr de la altcineva la un tarif net inferior. Toate cele bune!