la 08-07-2023 09:06 PM - editat ultima oară la 10-07-2023 09:38 AM de DanielaH
Bună am comandat o cartela fun 9 orange și mi-a ajuns și când sun pe cineva îmi apare neînregistrat in rețea
la 08-07-2023 09:11 PM
Salut,
Banuiesc ca acea cartela nu e activata. Incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, eventual incepand de luni, sau intr-un Orange Shop, si vezi daca o pot activa pentru tine.
la 08-07-2023 09:45 PM
@ANDREIXCT: Activarea abonamentului nu se face pe loc. Poți încerca în următoarele zile lucrătoare să contactezi aici Serviciul Clienți pentru un răspuns oficial sau poți aștepta să se activeze numărul conform datelor din contractul semnat. Decizia îți aparține. Numai bine!
la 09-07-2023 06:22 AM
Salutare!
Să te uiți în contract pentru că ar trebui să scrie o dată de la care intră în vigoare abonamentul. Teoretic, în câteva zile ar trebui să intre în vigoare și atunci ar trebui să devină activ acel SIM.
Dacă nu se întâmplă, contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la numărul de telefon 0374300300.
Baftă multă!
la 10-07-2023 08:57 AM
Salut, @ANDREIXCT !
Ai reușit cu activarea abonamentului? Funcționează totul ok acum?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor