la 07-05-2019 01:59 PM
Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ChatBot-ului Djingo sau poți alege altă variantă din răspunsul marcat ca soluție, mai jos.
Pașii pentru a obține codul PUK cu ajutorul lui Djingo:
Tu ce alte modalități cunoști pentru a afla codul PUK?
la 08-05-2019 08:11 AM
Se mai poate afla codul PUK folosind una dintre variantele următoare:
la 16-05-2025 09:31 AM
@Pal1, ai reușit să deblochezi cartela? Te-a ajutat răspunsul lui MihaiC99?
la 05-12-2025 06:25 PM
Bună seara am blocat din greșeală cartela și îmi cere codul puck iar eu nu am numărul băgat în aplicația my orange,cum fac să l aflu ?
05-12-2025 06:35 PM - editat 05-12-2025 06:44 PM
Salut!
Găsești toate variantele de aflare puk in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk
Folosește chatul Djingo din app pentru a afla codul puk.
Scrii: "cod puk 075xxxxxxx"
Dacă nu ai aplicația my Orange instalată poți accesa chatul și din browser (laptop/PC /telefon)
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Scrii: "cod puk 075xxxxxxx"
la 05-12-2025 06:36 PM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor