anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Avans la abonament fara telefon??

alexandrion
Junior

Salut!! Pe 14 martie am incercat sa activez un abonament Fun 12 redus cu 50%, abonament 5G fără telefon, prin campania VDay. Adică 6 euro pe luna, pe toata perioada contractuala de 24 de luni. Activarea se facea strict on-line...evident ca site-ul nu a mers. Pana la urma am sunat la 021 9890 si s-a rezolvat, spunandu-mi ca vineri, 17 martie, ar trebui sa primesc contractul prin poștă...au trecut 2 săptămâni si nu am primit nimic.

M-am gandit sa sun din nou, sa vedem ce se intampla..bun. Mi se spune clar si răspicat: ,,Ati platit avansul intr-un magazin Orange?"

Nu mi s-a menționat absolut nimic de niciun avans, nici in sectiunea de Termeni si Conditii a ofertei nu se mentiona nimic de vreun avans. Până la urmă, mi-a spus ca va trebui sa merg intr-un magazin Orange, si să plătesc un avans de...200 de lei ??? pentru un abonament de 6 euro, FĂRĂ telefon??? De ce???

14 Răspunsuri 14

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut, 

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

Pentru ca 021 9890 nu cred ca este pentru Orange Romania, ci mai dega Orange Romania Communications, iar campania de VDay stiu ca era doar pentru ORO. Deci....cum ai facut un abonament ORO, tu fiind abonat OROC, nu stiu. Acum ai doua abonamente?

De asemenea, campania VDAY, conform T&C de aici pare sa fie campanie cu achizitie de telefon.

arsradu_0-1680264630611.png

 

Client Orange

1. Sunt client Orange Romania

2. Initial am sunat la 300, iar de-acolo mi s-a spus sa sun la 021 9890, consultantul referindu-se la acest numar drept ,,colegii de la on-line"

3. Nu despre acea oferta este vorba. Aveti atasata poza mai jos cu oferta respectivă.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Banuiesc ca aceeasi confuzie pe care am facut-o eu ar fi putut s-o faca si cei care au raspuns la 9890.

In My Orange nu apare noul abonament?

Client Orange

Ori nu apare, ori nu stiu eu unde sa ma uit. Dar am cautat peste tot, nu spune absolut nimic de vreun abonament. Imi spune tot ,,prepay"

Si va rog, uitati-va si dvs la termenii si conditiile acestei oferte...chiar si a ofertei celelalte. Eu nu vad sa scrie nimic de vreun avans, desi domnul consultant Orange se batea cu pumnii-n piept că plata unui avans de 200 de lei era menționată in termeni si conditii, va asigur.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, nu e mentionat nicaieri ceva de vreun avans (nici in prima, nici in cea de-a doua varianta), dar, in general, abonamentele cu achizitie de telefon sunt si cu avans. Ar fi trebuit sa fie mentionat totusi si in T&C.

Ce pot sa-ti recomand in momentul asta este fie sa lasi un mesaj din sectiunea Contact, fie un nou apel la 300/9890 (cu toate ca din cate stiu eu, acest numar este pentru OROC) cu mentiunea ca trebuie clarificat din start ce oferta ai acceptat, si ce oferta ar trebui sa primesti. Pentru ca e clar ca undeva s-a facut o greseala.

Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate (inclusiv eu) suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Incercam sa ajutam cum putem, dar sunt unele lucruri (cum e cazul tau) care necesita investigatie pe cont. Lucru pe care nu-l putem face.

Deci, asta ar fi sugestia mea. Incearca sa iei legatura din nou cu un consultant. Ca si client ORO, ai la dispozitie si chat-ul Djingo (de pe PC) daca iti e mai comod. Vezi daca poti obtine poate un raspuns mai rapid in felul asta. Pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii “transfer operator”.

Avantajul unui mesaj scris (chat/email etc) este ca poti sa atasezi si link catre T&C ofertei Vday: Super Sales SIMO, adica cea de aici, lucru care ar trebui sa ajute la clarificarea problemei.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @alexandrion

Din cate observ tu ești pe prepay, iar cei care au prepay nu pot beneficia de aceea oferta. Trebuie sa fii deja abonat orange, sa ai o vechime de minim 18 luni in rețea ca si abonat si in acest fel puteai schimba abonamentul tau sau adaugă un număr nou pe cont care sa beneficieze de aceasta oferta cu 50% reducere. 
Daca ai prepay din păcate nu ești eligibil pentru oferta.

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Rafa, conditia de 18 luni, in cazul asta cel putin, este pentru a fi client, nu abonat. 🙂 Trebuie sa ai vechime in retea, nu vechime ca abonat.

De asemenea, abonamentul este deja facut, din cate inteleg eu. Deci, daca nu era eligibil...nu s-ar fi facut abonamentul in primul rand.

Client Orange

@arsradu eu înțeleg ca nu exista o dovada ca acel abonament a fost creat, rămâne de văzut daca exista o vechime de 18 luni in rețea.
Atunci cand ti se modifica un abonament indiferent ca il iei de pe site sau prin apel la nu știu ce număr ar trebui sa primești mesaj SMS ca s-a făcut modificarea, iar pe mail sa primești documentele aferente.
Greșeală mea ca nu am citit destul de atent mențiunea cu abonat si client, deci ești eligibil si daca ești prepay.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

You haz a point. 🙂 Dar, din cate inteleg eu...cei de la call center au confirmat tranzitia catre abonament (spunand ca vineri 17 martie ar terbui sa se primeasca contractul prin posta), doar ca s-au poticnit in acel avans.

Foarte, foarte ciudat... Dupa parerea mea, trebuie vazut concret ce s-a intamplat pe cont.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salut! Avans la abonament se cere, doar dacă figurezi în baza de date Preventel a operatorilor de telefonie mobilă/fixă cu debite neachitate la un alt operator, în rest nu prea mai există un alt motiv pentru a ți se cere un avans atât de mare pentru un abonament de 6 euro pe 24 de luni, adică 30*24 luni = 720 lei. 

 

Și dacă nu am niciun debit neachitat? Nu as avea de unde, aceasta fiind prima data cand imi fac abonament pe numele meu. Alte abonamente nu am mai avut pana acum, la niciun operator de telefonie, fiind pe cartela prepay din 2017

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

E doar un caz in care ar putea sa ceara avans, fara sa ai telefon cumparat. Dar da, in cazul tau, nu se aplica.

Cel mai probabil e o greseala undeva. De-aia ziceam sa incerci sa iei legatura cu cineva, pentru a clarifica problema.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@alexandrion, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?