22-07-2023 07:20 AM - editat 22-07-2023 07:20 AM
Salut! Am facut 40€ cost suplimentar iar abonamentul a fost suspendat. Totul ok pana am vorbit pe chat in My Orange si mi s-a spus sa platesc 200€ pentru deblocare abonamentul meu fiind de 25€ plus acel cost suplimentar. Nu mi se pare normal sa platesc 200€ pentru asa ceva ce eu nu am consumat! 200€ nu pica din cer si macar daca aveam atata cost
la 22-07-2023 07:52 AM - editat ultima oară la 24-07-2023 09:29 AM de DanielaH
Fiecare abonat are o limita de credit, atunci când o atingi ți se suspenda abonamentul și ți se cere o plata in avans, totuși ma mir cum de ai fost suspendat după doar 40€ cost, eu am avut cost și 100€ și nu s-a întâmplat nimic.
la 22-07-2023 07:59 AM
Totusi 200€ nu am de unde sa scot. Oricum nu este ceva ok sa dai avans de 5x costul, parerea mea
la 22-07-2023 08:45 AM
Poate ar fi bine să pui și contextul. Ce vechime ai în rețea, cum ai făcut costul suplimentar, îl faci des? Sunt doar câteva întrebări. Cat am avut abonament, în ultimii doi ani făceam cost suplimentar de 50% din reîncărcări (nu mai spun ca aproape un an am avut și netflix prin factura Orange). Nu mi-a fost suspendat niciunul din abonamente. Totuși, n-am întârziat cu plata facturilor niciodată.
la 22-07-2023 10:05 AM
Blocarea contului este ca urmare a unui consum (credit) mult mai mare decât cel obișnuit, fără un istoric similar sau un acord prealabil. Cu siguranță ai fost contactată pentru confirmarea acelui cost, iar în lipsa unui acord bilateral privind limita de credit alocată.... contul a fost blocat.
Costul de 40euro nu este o singură întâmplare. Altfel nu se ajungea la acel depozit asigurator de 200euro. Cei 200euro sunt ca urmare a istoricului și modului de consum lunar efectuat pe acel cont. Accepți sau alegi prepay. BTW: Pe prepay poți consuma totul din cât plătești fără comentarii sau interdicții.
la 22-07-2023 11:06 AM
Salutare!
Nu știu dacă este corect sau nu, dar probabil că acestea sunt regulile. Și sigur că au urmărit și vreun istoric sau altceva, care i-a determinat să facă așa.
la 23-07-2023 02:00 AM
Este prima data sau ai făcut de multe ori asa? Eu în trecut am mai întârziat cu plățile și uneori mi-a mai fost suspendat abonamentul, dar nu am pățit niciodată sa îmi ceara garanții. Doar nu au mai vrut sa îmi dea telefon atunci când am vrut sa iau, m-au pus sa mai astept un an...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor