anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare prelungire abonament, operatorii trag de timp...

Zoli84
Junior entuziast

Bună la toată lumea!

În 7 octombrie m-a sunat un agent Orange și mi-a oferit a prelungire de contract împreună cu un telefon. Eu i-am zis clar că vreau un telefon de gaming adică cu procesor Snapdragon 8 gen 3 sau Elite, RAM 12/16 GB, 512 GB memorie internă, baterie 6k+, iar el mi-a zis că telefonul OPPO Reno 14 5G are exact această configurație. Eu laic fiind nu știam exact care marcă de telefoane are ce configurație așa că l-am crezut și am fost de acord cu prelungirea iar telefonul a și sosit a doua zi.

Însă problema a început după ce am făcut setupul la telefon căci în setări am observat că procesorul acestui telefon nu este ce am comandat eu, adică un procesor Qualcomm Snapdragon 8 gen3/Elite ci un Mediatek Dimensity 8350, care cum am aflat mai apoi făcând search pe Google abia este echivalentul unui Snapdragon 7 gen 2, dar nici cu acela nu se poate compara complet.

Ei bine vazând acest lucru am decis să renunț la prelungire și să returnez telefonul după ce l-am testat și am dovedit că procesorul acesta se încălzește foarte tare, mai că-mi arde mâna. Așa că în 9 octombrie la prima oră am sunat la 300 și mi-am comunicat intenția de a renunța la prelungire și de a returna telefonul.

Mi s-a comunicat că în două zile lucratoare voi fi sunat pentru a rezolva problema și a discuta când să vină curierul după telefon, însă nici dupa 4 zile nu m-a sunat nimeni. I-am sunat iarăși și mi s-a zis atunci că în 5 zile lucrătoare sigur mă sună cineva, dar iarăși nu s-a întâmplat acest lucru.

Văzând acest lucru în 20 octombrie i-am sunat din nou, dat fiind faptul că era ultima zi în care puteam să renunț, și iar m-au liniștit că este înregistrat renunțarea mea, să stau liniștit. Însă încrederea mea în operatorii ăștia nu mai era intactă, așa că am intrat pe orange.ro în contul meu si am refuzat manual oferta, însă a doua zi mi-a fost emisă factura pe luna octombrie și spre surprinderea mea prima rată a telefonului era inclusă.

Așa am ajuns în data de 31 octombrie fără nici un rezultat și fără ca cineva să mă sune s-au să vină să ia telefonul deși în contul meu oferta este afișată drept refuzată așa că i-am sunat iarăși: Ce se întâmplă, trebuie să plătesc pentru ceva ce am refuzat? Mi-au zis că liniștit să plătesc că va fi stornată în luna viitoare. Am plătit doar ca să nu rămân fără serviciul de telefonie.

De atunci a trecut încă o săprtămână, ultima dată i-am sunat alaltăieri și acum am reușit să descosesc din operator faptul că dacă nu aș fi renunțat eu manual atunci in 20 octombrie aș fi rămas cu prelungirea activă, căci mi-a zis că în sistemul lor cererea mea de renunțare este din acea zi de 20 octombrie, deși eu am renunțat încă din 9 octombrie.

Ce pot să mai fac? Să merg la ANPC și să fac denunț? De la operatorii ăștia nu voi mai afla nimic, și au început să fie nepoliticoși, de pildă ultima oară mi-a închis telefonul în bot zicăndu-mi să continui să aștept după ce am confrontat-o cu faptul menționat mai sus despre înregistrarea cerinței mele...

Întreb din nou: Ce să mai fac? Mulțumesc dinadins pentru răspunsuri!

1 Soluţie acceptată‚

Zoli84
Junior entuziast

@AndreeaAC, Perfect, eram îngrijorat, că nu ajunge, sper că acum se va anula rata, însă sper și că mă vor contacta în următoarele două zile, căci cum am spus, nu am plătit încă factura pentru că mi s-a zis că nu trebuie luna aceasta și scadența este în 4 decembrie. Se poate cumva întârzia sau a amâna plata?

Editare: Se pare că s-a rezolvat totul, rata este arătată ca anulată pe My Orange și am factură în minus.

Editare 2: Însă se pare că nu mai sunt eligibil în a face o nouă prelungire în shopul online, nu știu de ce, dar nu e ceva important, voi supraviețui și fără un nou telefon în viitorul apropiat...

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Zoli84
Junior entuziast

@AndreeaAC, Salut, au răspuns ceva colegii? În 3 zile am scadența și nu vreau să rămân fără serviciul de telefonie...

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Salut, @Zoli84. Colegii vor verifica detaliile privind factura și revin către tine, telefonul a ajuns deja la noi.

Zoli84
Junior entuziast

@AndreeaAC, Perfect, eram îngrijorat, că nu ajunge, sper că acum se va anula rata, însă sper și că mă vor contacta în următoarele două zile, căci cum am spus, nu am plătit încă factura pentru că mi s-a zis că nu trebuie luna aceasta și scadența este în 4 decembrie. Se poate cumva întârzia sau a amâna plata?

Editare: Se pare că s-a rezolvat totul, rata este arătată ca anulată pe My Orange și am factură în minus.

Editare 2: Însă se pare că nu mai sunt eligibil în a face o nouă prelungire în shopul online, nu știu de ce, dar nu e ceva important, voi supraviețui și fără un nou telefon în viitorul apropiat...

Calinstefan
Începător

Sunt cam neserioși cei de la Orange, una spun și alta fac!