anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am portat 2 abonamente la Orange si am primit inca un Sim cu abonament

Laura755
Junior

Am portat 2 abonamente la Oranje si am primit inca un Sim, dupa 2 ani am descoperit ca este abonament

Ce pot face in situatia de fata?

Am crezut ca este doar o cartela reincarcabila si dupa 2 ani mi-am dat seama din greseala ca este un abonament fun 8 care nu l-am activat niciodata, nici nu stiu daca mai am cartela respectiva.

25 Răspunsuri 25

Anonim
Neaplicabil

Din păcate banii înapoi nu ți mai da nimeni pe acel abonament plătit degeaba 2 ani. Fi mai atenta când faci un contract pe viitor, citește cuvânt cu cuvânt din el. Eu citesc orice, nu am încredere în vorbele operatorilor

Portarea a fost facuta la un partener orange, a fost o cartela cadou si nu i-am dat importanta, asa am inteles eu.

Daca nu am activat acel sim deloc nu este corect ca eu sa-l platesc degeaba.

Am vreo sansa daca merg la orange sa explic ca 2 ani l-am platit degeaba sau sa fac o sesizare la anpc?

 

Anonim
Neaplicabil

In myorange cate numere de telefon ai?

Dacă ai avut contract nu vei putea rezolva nimic cu ANPC.

3 numere de telefon, iar eu am platit tot timpul in mintea mea pentru 2, al meu si al sotului, credeam ca platesc in plus ca mergeam des in zona de vama si am zis ca am costuri mai mari

Am platit 40 lei lunar aiurea, luna aceasta pe 18 expira contractele pe 2 ani fara nici o obligatie, nu am luat decat abonamentele de la orange

Anonim
Neaplicabil

Pe factura cele 3 numere sunt facturate separat.

Deci nu poți motiva la anpc că nu ai stiut.

Anonim
Neaplicabil

Dacă închiriezi o casa și nu locuiești în ia este normal să plătești chirie proprietarului?

La fel și în cazul contractului îți asumi ceea ce ai semnat.

Ai 2 variante ceri cartela sau ceri o noua oferta reziliind numărul nefolosit.

Anonim
Neaplicabil

Cererea de închidere abonament se realizează cu 30 zile înainte de expirarea contract în caz contrar mai plătești o lună cele 3 abonamente ai aici detalii:

https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/inchidere-abonament 

Daca asa procedeaza un magazin partener sa-ti bage 1 abonament in plus fara sa beneficiezi de telefon gratuit sau alte beneficii,este aiurea,graba se plateste,multumesc

Luni direct la Oranje sa reliziez,multumesc!

Anonim
Neaplicabil

Orice contract trebuie citit cu atenție deoarece operatorii centrelor in general au comisioane în funcție de contractele făcute și asta îi influențează pe unii în sens negativ având un impact negativ și asupra clienților.

Cu plăcere.

Sper sa rezolvi problema in favoarea ta.

Revin cu rezolvarea saptamana viitoare,multumesc pentru informatii!

Anonim
Neaplicabil

1. Dacă plătești pentru el poți cere o nouă cartela motivând că ai pierdut-o.

2.Ceri o noua oferta renunțând la el dacă a fost un pachet.

Poți contacta serviciul relații cu clienții Orange:

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bună,@ Laura,

Din păcate, uneori neatenția costă.

Oricum, este destul de urât din partea acelui consultant că s-a pretat la asemenea mizerii, iar pe viitor, fii mult mai atentă.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Un aspect nu a fost pus pe masă: care a fost valoarea negociată (și resursele) și cât s-a plătit? Soției i se propusese deschiderea unui al doilea abonament (care ar fi stat pe dreapta), iar prețul final ar fi fost cu 1E mai puțin decât dacă ar fi rămas doar cu un număr.

Ca notă de subsol: dacă prețul tocmit a fost cel plătit... și abia acum se vede un număr suplimentar, sper să fie învățătură de minte pentru viitor sa citiți mai bine contractele și facturile. 

Am uitat sa specific: soția este pe Vodafone și fidelizarea a fost prin octombrie.