la 13-01-2024 05:15 PM - editat ultima oară la 15-01-2024 08:57 AM de DanielaH
Am portat 2 abonamente la Oranje si am primit inca un Sim, dupa 2 ani am descoperit ca este abonament
Ce pot face in situatia de fata?
Am crezut ca este doar o cartela reincarcabila si dupa 2 ani mi-am dat seama din greseala ca este un abonament fun 8 care nu l-am activat niciodata, nici nu stiu daca mai am cartela respectiva.
la 13-01-2024 05:18 PM
Din păcate banii înapoi nu ți mai da nimeni pe acel abonament plătit degeaba 2 ani. Fi mai atenta când faci un contract pe viitor, citește cuvânt cu cuvânt din el. Eu citesc orice, nu am încredere în vorbele operatorilor
la 13-01-2024 05:24 PM - editat ultima oară la 15-01-2024 08:59 AM de DanielaH
Portarea a fost facuta la un partener orange, a fost o cartela cadou si nu i-am dat importanta, asa am inteles eu.
Daca nu am activat acel sim deloc nu este corect ca eu sa-l platesc degeaba.
Am vreo sansa daca merg la orange sa explic ca 2 ani l-am platit degeaba sau sa fac o sesizare la anpc?
13-01-2024 05:26 PM - editat 13-01-2024 05:28 PM
In myorange cate numere de telefon ai?
Dacă ai avut contract nu vei putea rezolva nimic cu ANPC.
la 13-01-2024 05:31 PM - editat ultima oară la 15-01-2024 09:00 AM de DanielaH
3 numere de telefon, iar eu am platit tot timpul in mintea mea pentru 2, al meu si al sotului, credeam ca platesc in plus ca mergeam des in zona de vama si am zis ca am costuri mai mari
Am platit 40 lei lunar aiurea, luna aceasta pe 18 expira contractele pe 2 ani fara nici o obligatie, nu am luat decat abonamentele de la orange
la 13-01-2024 05:33 PM
Pe factura cele 3 numere sunt facturate separat.
Deci nu poți motiva la anpc că nu ai stiut.
13-01-2024 05:37 PM - editat 13-01-2024 05:38 PM
Dacă închiriezi o casa și nu locuiești în ia este normal să plătești chirie proprietarului?
La fel și în cazul contractului îți asumi ceea ce ai semnat.
Ai 2 variante ceri cartela sau ceri o noua oferta reziliind numărul nefolosit.
13-01-2024 05:41 PM - editat 13-01-2024 05:44 PM
Cererea de închidere abonament se realizează cu 30 zile înainte de expirarea contract în caz contrar mai plătești o lună cele 3 abonamente ai aici detalii:
https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/inchidere-abonament
la 13-01-2024 05:51 PM
Daca asa procedeaza un magazin partener sa-ti bage 1 abonament in plus fara sa beneficiezi de telefon gratuit sau alte beneficii,este aiurea,graba se plateste,multumesc
Luni direct la Oranje sa reliziez,multumesc!
la 13-01-2024 05:55 PM
Orice contract trebuie citit cu atenție deoarece operatorii centrelor in general au comisioane în funcție de contractele făcute și asta îi influențează pe unii în sens negativ având un impact negativ și asupra clienților.
Cu plăcere.
Sper sa rezolvi problema in favoarea ta.
la 13-01-2024 05:58 PM
Revin cu rezolvarea saptamana viitoare,multumesc pentru informatii!
la 13-01-2024 05:22 PM - editat ultima oară la 15-01-2024 08:58 AM de DanielaH
1. Dacă plătești pentru el poți cere o nouă cartela motivând că ai pierdut-o.
2.Ceri o noua oferta renunțând la el dacă a fost un pachet.
Poți contacta serviciul relații cu clienții Orange:
la 13-01-2024 06:56 PM
Bună,@ Laura,
Din păcate, uneori neatenția costă.
Oricum, este destul de urât din partea acelui consultant că s-a pretat la asemenea mizerii, iar pe viitor, fii mult mai atentă.
Baftă!
la 13-01-2024 07:34 PM
Salutare!
Un aspect nu a fost pus pe masă: care a fost valoarea negociată (și resursele) și cât s-a plătit? Soției i se propusese deschiderea unui al doilea abonament (care ar fi stat pe dreapta), iar prețul final ar fi fost cu 1E mai puțin decât dacă ar fi rămas doar cu un număr.
Ca notă de subsol: dacă prețul tocmit a fost cel plătit... și abia acum se vede un număr suplimentar, sper să fie învățătură de minte pentru viitor sa citiți mai bine contractele și facturile.
la 14-01-2024 09:02 AM
Am uitat sa specific: soția este pe Vodafone și fidelizarea a fost prin octombrie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor