la 25-12-2025 12:18 AM - editat ultima oară la 25-12-2025 02:23 AM de delfinas
Am plătit factura la un pătrat paypoint și nu s-a achitat. E vreo problema cu plățile la aparatele de genul acesta?
la 25-12-2025 02:39 AM
Alexandru, bun venit in Comunitate si Craciun Fericit!!!
Cand spui ca "nu s-a achitat", cred ca te referi la faptul ca in My Orange nu apare platita factura sau ca nu ai primit o confirmare a platii. Cand achiti la astfel de aparate, plata nu apare instantaneu in sistemul Orange, poate dura o zi sau chiar mai multe cand sunt weekenduri sau sarbatori, ca acum. Cel mai bine ar fi ca de obicei sa platesti chiar prin aplicatia My Orange, ca sa apara factura achitata aproape instantaneu.
Ai putea sa trimiti dovada platii, asa cum se explica aici: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17? Dar cred ca si asa, din cauza ca e Craciunul, s-ar putea sa dureze pana primesti confirmarea platii.
Sa ne spui daca ai reusit.
la 25-12-2025 05:45 AM
Salutare!
Ai chitanță că ai plătit?
Procesarea plății poate dura câteva zile când plătești prin alte metode decât My Orange sau magazin Orange.
Baftă și Crăciun binecuvântat!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor