anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura la un aparat paypoint și nu s-a achitat. E vreo problema cu plățile?

Mileaalexandru
Vizitator

Am plătit factura la un pătrat paypoint și nu s-a achitat. E vreo problema cu plățile la aparatele de genul acesta?

2 Răspunsuri 2

delfinas
#StarMember

Alexandru, bun venit in Comunitate si Craciun Fericit!!!

Cand spui ca "nu s-a achitat", cred ca te referi la faptul ca in My Orange nu apare platita factura sau ca nu ai primit o confirmare a platii. Cand achiti la astfel de aparate, plata nu apare instantaneu in sistemul Orange, poate dura o zi sau chiar mai multe cand sunt weekenduri sau sarbatori, ca acum. Cel mai bine ar fi ca de obicei sa platesti chiar prin aplicatia My Orange, ca sa apara factura achitata aproape instantaneu.

Ai putea sa trimiti dovada platii, asa cum se explica aici: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?   Dar cred ca si asa, din cauza ca e Craciunul, s-ar putea sa dureze pana primesti confirmarea platii. 

Sa ne spui daca ai reusit.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai chitanță că ai plătit?

Procesarea plății poate dura câteva zile când plătești prin alte metode decât My Orange sau magazin Orange.

Baftă și Crăciun binecuvântat!