la 12-12-2021 12:52 AM
la 12-12-2021 01:32 AM
la 12-12-2021 12:58 PM
la 12-12-2021 01:12 PM
la 12-12-2021 01:12 PM
la 12-12-2021 01:35 PM
la 12-12-2021 02:19 PM
la 12-12-2021 03:54 PM
la 06-01-2022 03:21 PM
la 01-02-2022 07:29 PM
la 01-02-2022 08:05 PM
la 01-02-2022 11:01 PM
la 02-02-2022 11:29 AM
la 23-04-2023 08:51 AM
Salut, aceasi problema o am și eu acum recent! În luna decembrie anu trecut, mi-am făcut un abonament cu net 5G Smart plus 15 direct din Orange Store. Pe atunci aveam un Galaxy S22 când mi-a schimbat cartela sim cu 5G. Ee ieri toată ziua cu un Galaxy S23 Ultra ( care a fost achiziționat acum 2 zile direct de la un magazin Samsung) cu datele mobile activitate nu am avut deloc semnal 5G !!! Atenție, vb de S23 Ultra! Și am sunat și de vreo 2 ori au încercat sa dea vina pe telefon sau cumva sa ma simt învinovăți că poate nu am făcut eu vreo setare ceva, însă orice cartela care este introdusa indiferent de marca smartphoneului, ar trebui să vină mesaje de configurare ptr date mobile și apoi instalat pe acel telefon. Rușine!!! Sa ai cel mai performant telefon Samsung și tu, ca operator sa dai vina pe dispozitiv!?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor