Salut!
Comunitatea Orange este formata din clienti si, pentru a primi un răspuns personalizat, pentru ce te interesează pe tine, este nevoie de o verificare a contului de client si furnizarea de date personale, ceea ce nu se face în comunitate, fiind un spațiu public..
Pentru a afla exact ce avans ar trebui sa dai daca-ti faci si abonament, poti sa faci o simulare din contul tău My Orange, sau sa discuți cu un reprezentant Orange.. intr-un magazin, telefonic sau din contul My Orange- contacteaza-ne..
In funcție de istoricul fiecărui client poate fi sau nu solicitat un avans..
Gasesti mai jos câteva informații generale despre condițiile de acordare si in link..
"Conditiile de eligibilitate pentru achiziția unui telefon:
-vechime de cel puțin 18 luni dacă ești abonat/ cel puțin 24 luni dacă ești utilizator PrePay
-să nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplată în ultimele 12 luni/ să fi fost un utilizator activ PrePay în fiecare lună din ultimul an
-să îți prelungești contractul cu o perioadă cel puțin egală cu numărul de rate/
-să contractezi un abonament de voce sau date mobile pe o perioadă cel puțin egală cu numărul de rate
-să ai/să contractezi un abonament compatibil, din oferta curentă
-să fi avut până în prezent o conduită corectă în relația cu Orange România"
Aceste informații le găsești in primul link
https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura
Daca folosesti spațiul de mai sus "cauta in comunitate" vei gasi mai multe topicuri despre abonamente, unul dintre topicuri este in acest link..
https://comunitate.orange.ro/questions/2530959-vreau-fac-abonament-trebuie-procedez