anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul apare la pret intreg

Razvanick
Începător

M-am abonat prin camapania de Paste, Portare de sarbatoare, sau cam asa ceva, si am optat pt Fun11 redus la jumatate, insa cobstat in aplicatie ca ab meu e la pret intreg? Ce optiuni am? De cate ori am sunat la call centrr mi s-a zis sa stau linistit ca e redus cu 50%, in magazinul orange(fost Romtelecom) la fel: stati fara grija ca este redus 50%…va rog sa remediati cat mai rapid!

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Pe contract ce scrie, nu te-ai uitat? Nu contează ce scrie în My Orange, ci pe contract.

Ai contractul și în setări-cont-documentele mele ( în My Orange, varianta de pe laptop/ desktop).

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Razvanick: Bun venit în Comunitate. Abonamentul DA, o fi la preț întreg, însă contractul nu cumva prevede că acel abonament la preț întreg beneficiază de discount în perioada contractuală? Adică ar trebui pe factură să ai acel discount de 50% din tariful de bază. Ai vreo factură în acest sens în care ai fost tarifat la preț întreg, fără discountul de 50%? Te așteptăm cu detalii. Numai bine. 

delfinas
#StarMember

Da, abonamentul e 11 euro, dar cand va veni prima factura, ar trebui sa vezi ca ai o reducere de 50%, exact cum ti s-a zis la apelul catre call center. Daca va fi facturat tot 11 euro si nu se respecta contractul, poti cere inchiderea abonamentului.

Alcaz009
Junior entuziast

Îmi poți da detalii te rog care erau pașii pentru a încheie acest contract cu oferta "on-line " de portare, si de la ce retea te ai portat, respectiv era prepaid sau abonament?

Mersi!

Razvan
#StarMember

Salut! În My Orange trebuie să apară fun 11 si prețul de 5,5 euro, orice alt preț, înseamnă că nu este redus. Oferta a fost disponibilă doar în magazinul online, in cel fizic s-a facut la preț întreg.