anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul apare la pret intreg

Razvanick
Începător

M-am abonat prin camapania de Paste, Portare de sarbatoare, sau cam asa ceva, si am optat pt Fun11 redus la jumatate, insa cobstat in aplicatie ca ab meu e la pret intreg? Ce optiuni am? De cate ori am sunat la call centrr mi s-a zis sa stau linistit ca e redus cu 50%, in magazinul orange(fost Romtelecom) la fel: stati fara grija ca este redus 50%…va rog sa remediati cat mai rapid!

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Pe contract ce scrie, nu te-ai uitat? Nu contează ce scrie în My Orange, ci pe contract.

Ai contractul și în setări-cont-documentele mele ( în My Orange, varianta de pe laptop/ desktop).

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Razvanick: Bun venit în Comunitate. Abonamentul DA, o fi la preț întreg, însă contractul nu cumva prevede că acel abonament la preț întreg beneficiază de discount în perioada contractuală? Adică ar trebui pe factură să ai acel discount de 50% din tariful de bază. Ai vreo factură în acest sens în care ai fost tarifat la preț întreg, fără discountul de 50%? Te așteptăm cu detalii. Numai bine. 

delfinas
#StarMember

Da, abonamentul e 11 euro, dar cand va veni prima factura, ar trebui sa vezi ca ai o reducere de 50%, exact cum ti s-a zis la apelul catre call center. Daca va fi facturat tot 11 euro si nu se respecta contractul, poti cere inchiderea abonamentului.

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Alcaz009
Junior entuziast

Îmi poți da detalii te rog care erau pașii pentru a încheie acest contract cu oferta "on-line " de portare, si de la ce retea te ai portat, respectiv era prepaid sau abonament?

Mersi!

Razvan
#StarMember

Salut! În My Orange trebuie să apară fun 11 si prețul de 5,5 euro, orice alt preț, înseamnă că nu este redus. Oferta a fost disponibilă doar în magazinul online, in cel fizic s-a facut la preț întreg.