anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

abonament fun 12 pentru o luna pentru roaming

Ramona2
Junior
Buna ziua!
 
Las mai jos sesizarea transmisa catre serviciul clienti. As dori sa stiu parerea dvs.
Multumesc!
 
As dori sa vin cu cateva detalii scrise a situatiei care necesita a fi lamurita.
 
Sunt client orange de 9 ani! 
Abonamentul detinut a fost unul de 6 eur in care serviciile de roamning nu sunt incluse.
In data de 20 septembrie 2022, din aplicatia My Orange am optat pentru un abonament de 12 eur, pentru o luna de zile, pentru a beneficia de serviciile de roaming.
 
De mentionat un aspect important: In luna aprilie intr-o discutie cu un coleg de-al dvs. din call center am modificat abonamentul din FUN 8 in FUN 6, dansul mentionand faptul ca nu beneficiez de rooming, DAR, exista varianta sa imi fac pentru o luna un alt abonament - va rog sa verificati inregistrarea!
 
 
Situatia actuala: constat ca pe factura mi se factureaza mai mult de o luna abonamentul FUN 12, ba mai mult, merg cu acesta inainte pana la expirarea perioadei contractuale!
 
Ieri sun in call center, colegul dvs. imi da doua variante de raspus, nefiiind stapan in a rezolva speta:
 
varianta 1. Trebuia eu in 14 zile sa ma razgandesc privind optiunea de FUN 12!!! Cum sa fac asta daca eu am nevoie de o luna?
apoi vine cu varianta 2: Ati sunat in ziua 34 si nu va mai puteti razgandi!!! De ce ar trebui sa sun cand eu mi-am exprimat clar ca doresc optiunea de 12 eur pentru o luna?
 
Mai mult: colegul dvs. cu care am vorbit anterior (in aprilie) imi da informatii false? sau informatii incomplete?
 
Date fiind cele descrise mai sus:
1. Daca va doriti sa continuam aceasta colaborare va rog sa faceti ceea ce este nevoie sa revin urgent la abonamentul de 6 eur
2. Sa imi fie facturat doar o luna abonamentul de 12 eur
3. Sa stornati ce ati facturat peste o luna.
1 Soluţie acceptată‚

Ramona2
Junior

Buna ziua!

Am promis ca revin cu rezolvarea spetei mele.

1. Am primit raspuns la sesizarea mea ca nu se poate face nimic, trebuia sa sun in 14 zile sa ma razgandesc. M-a sunat un consultant in 8 zile, dupa ce am mai insistat de 2 ori pe chat-ul din MyOrange, chiar daca in sms spun ca te suna in 3 zile.

2. Consultantul a facut o solicitare catre departamentul ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta in 9 zile lucratoare!!!

3. Am fost sambata la EUROGSM iar lucratorul de acolo a facut o noua solicitare catre dep. ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta intr-o zi lucratoare.

4. Azi am fost sunata chiar in aceasta dimineata, mi s-a propus abonament de 8 eur.

5. Am refuzat in mod cert, specificand ca doresc 6 EUR cat am avut initial...daca nu, ma portez. (am verificat anterior si nu as fi avut costuri de reziliere, chiar daca sunt in perioada contractuala).

6. Am ramas in asteptare, si apoi a revenit consultantul cu o oferta de 6 eur cu rooming inclus!

7. Referitor la luna facturata extra cu 12 eur, se vor storna 6 eur pe factura urmatoare, practic voi avea valoare zero (daca nu vor fi alte costuri suplimentare).

Deci se poate!!! II drept ca pe timpul si nervii mei. Sper sa fie de folos cuiva patania mea!

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

arsradu
#StarMember

Buna Ramona,

Bine ai venit in Comunitate!

Personal nu am auzit pana acum de abonament pentru o luna si...tare am impresia ca cineva voia pur si simplu sa te "incalte" cu un abonament mai mare, si spera sa-ti placa atat de mult incat sa uiti de el sau sa nu mai vrei sa-l schimbi. Din cele descrise de tine, e clar ca nu si-a gasit persoana. :))

Edit: se pare ca se poate si abonament pe o luna. Mersi @Vio73 pentru link.

Cu toate astea, cu parere de rau, nu prea avem cum sa te ajutam aici in Comunitate. Pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu avem acces pe cont, nu putem verifica convorbirile cu consultantii, si binenteles ca nu putem opera niciun fel de modificari in ceea ce priveste abonamentul actual sau stornarea sumei facturate eronat.

Singura solutie este tot la Relatii Clienti, la 300, sau pe chat-ul Djingo, si sa faci o sesizare in sensul asta. Sau trimiti un mesaj de pe pagina de Contact de aici.

 

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din câte observ eu, se poate teoretic încheia și pe o luna, dar fără telefon sau alte reduceri!

Ai detalii mai jos:

https://www.orange.ro/help/pe-ce-perioada-pot-incheia-un-abonament-orange-14488

Restul, dacă nu te-ai încadrat în termenul respectiv, nu mai știu și ține de ei! Îmi pare rău!

Baftă! 

Asta am inteles si eu ca pot pe o luna! E fara telefon..pur si simplu am avut nevoie de roaming. E-mail-ul meu are si o captura din aplicatia My Orange in care se vede ca se poate selecta perioada contractuala. (din pacate nu am putut pune captura aici).

Captura de ecran o poti atasa cu copy-paste imaginea propriu-zisa din calculator, direct in fereastra de text.

Saau, cu optiunea Browse de sub fereastra de editare mesaj (atat de pe PC cat si de pe telefon).

arsradu_0-1666679419242.png

Cat despre problema in cauza, daca abonamentele astea pe o luna sunt ca si cele "normale" pe 12/24 de luni, adica cu prelungire automata...asta inseamna ca nu se vor dezactiva automat dupa o luna, si va trebui sa ceri tu explicit lucrul asta printr-un apel la 300/chat Djingo, sau mail.

 

Client Orange

Buna!

Voiam sa stiu daca a mai fost cineva in situatia mea si cum a solutionat....

 

FLo1
#StarMember

@Ramona2: Bun venit în Comunitate. Ca simplu utilizator al serviciilor Orange pot să-ți spun că astfel de practici la limită sunt cam riscante, dovadă pățania ta. Concret, în teorie povestea este cum o prezinți, dar nu se poate cum vrei. Adică, nu ai limita de 30 de zile ci doar 14 zile pentru răzgândire. Apoi, orice întârziere în solicitare revenire poate să te lase cu schimbarea ... definitivă. Pe scurt:  nu merită efortul și grija. Un prepay îți era mai OK.

Atunci de ce ofera posibilitatea de a alege 1 luna, 6 luni, 12 luni, 24 luni etc?

@Ramona2: Corect, ai posibilitatatea de alegere a perioadei conform celor menționate, dar ține cont de aceste aspecte: termenul de valabilitate se calculează ca fiind 1 lună de la activarea noului abonament (nu de la semnarea lui), iar ca să revii la vechiul abonament trebuie să soliciți aceasta în 14 zile de la modificare. În caz contrar, nu vreau să îmi imaginez cu ce bunătate de abonament te vei alege ulterior. Concluzie: Vei plăti cât nu... face.

Inteleg toate punctele de vedere.

In acelasi timp nu pot sa inteleg lipsa de transparenta in comunicarea informatiei din partea reprezentatului Orange, sau felul in care aceasta informatie lipseste in mod transparent cand selectezi "o luna". Sigur ca avem acel check box de "termeni si conditii".

O sa revin cu concluzia acestei spete!

@Ramona2: Acolo am citit și de acolo am reprodus și eu cele de mai sus, adică din ”termeni și condiții”. Și nu sunt scris chiar cu litere de-o șchioapă, însă e poveste multă, uneori plictisitoare. Dar sunt importante când vrei să faci astfel de ...mișcări. 

Razvan
#StarMember

@Ramona2 după expirarea perioadei minime contdactuale de 30 de zile a abonamentului fun 12, acesta se reînnoiește tacit o dată la 30 de zilele, altfel serviciul ar fi desființat. Pentru a putea avea acces din nou la fun 6, depune o solicitare nouă pentru departamentul de retenție prin apel la 300/chatul djingo din My Orange sau mail la adresa serviciul.clienti@orange.com. In maxim 5 zile te sună un consultant și vezi ce poți să faci să revii la vechiul abonament, cu o perioadă contractuală minimă de 12 luni. Succes! 

Ramona2
Junior

Buna ziua!

Am promis ca revin cu rezolvarea spetei mele.

1. Am primit raspuns la sesizarea mea ca nu se poate face nimic, trebuia sa sun in 14 zile sa ma razgandesc. M-a sunat un consultant in 8 zile, dupa ce am mai insistat de 2 ori pe chat-ul din MyOrange, chiar daca in sms spun ca te suna in 3 zile.

2. Consultantul a facut o solicitare catre departamentul ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta in 9 zile lucratoare!!!

3. Am fost sambata la EUROGSM iar lucratorul de acolo a facut o noua solicitare catre dep. ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta intr-o zi lucratoare.

4. Azi am fost sunata chiar in aceasta dimineata, mi s-a propus abonament de 8 eur.

5. Am refuzat in mod cert, specificand ca doresc 6 EUR cat am avut initial...daca nu, ma portez. (am verificat anterior si nu as fi avut costuri de reziliere, chiar daca sunt in perioada contractuala).

6. Am ramas in asteptare, si apoi a revenit consultantul cu o oferta de 6 eur cu rooming inclus!

7. Referitor la luna facturata extra cu 12 eur, se vor storna 6 eur pe factura urmatoare, practic voi avea valoare zero (daca nu vor fi alte costuri suplimentare).

Deci se poate!!! II drept ca pe timpul si nervii mei. Sper sa fie de folos cuiva patania mea!

Din pacate, ai aflat pe pielea ta care sunt pasii. O vorba nu face doi bani daca nu este scrisa in contract. Timpul de 14 zile este prevazut in lege (achizitii la distanta) si nu ai o scuza ca nu stii de ea. Nu mai zic de faptul ca nu te-ai uitat in contract sa vezi ce scrie (in aprilie mi s-a facut o oferta pentru servicii fixe pe care am acceptat-o initial si, ulterior, am refuzat-o din motive de diferente in ce am vorbit si ce scria in contract. Nu sunt adeptul actelor aditionale de la inceputul contractului (in special cand serviciile urmeaza sa mi se activeze).

Sper ca timpul pierdut sa fie o invatatura pentru cei care nu casca ochii (stiu, sunt rau ca te "iau de guler", dar, daca citeai contractul, stiai ca ai la dispozitie doar 14 zile sa te razgandesti, nu 30).

Eu imi asum greseala. Mi-am invatat lectia the hard way! Drept urmare am si reparat-o :).

Dar ce parere aveti despre lipsa de coerenta si transparenta din partea celor de la Orange?

Cum comentati faptul, ca un consultant iti da informatii incomplete sau eronate? Incepand cu: ramaneti pe viata cu 12 eur...sau, trebuia sa sunati in 14 zile, ba nu, in 30 ...sau, puteti opta pt un alt timp de abonament pentru o luna de zile? De ce daca pana la urma am revenit la 6 eur..nu s-a putut face asta la prima conversatie si au fost necesare 2 saptamani de inistente? De ce cu tupeu mi s-a propus 8 eur? 

Chiar asa bataie de loc? S-a intalnit hotul cu prostul?

Doar intreb.