la 25-10-2022 08:53 AM - editat ultima oară la 25-10-2022 09:32 AM de DanielaH
la 07-11-2022 09:34 AM
Buna ziua!
Am promis ca revin cu rezolvarea spetei mele.
1. Am primit raspuns la sesizarea mea ca nu se poate face nimic, trebuia sa sun in 14 zile sa ma razgandesc. M-a sunat un consultant in 8 zile, dupa ce am mai insistat de 2 ori pe chat-ul din MyOrange, chiar daca in sms spun ca te suna in 3 zile.
2. Consultantul a facut o solicitare catre departamentul ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta in 9 zile lucratoare!!!
3. Am fost sambata la EUROGSM iar lucratorul de acolo a facut o noua solicitare catre dep. ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta intr-o zi lucratoare.
4. Azi am fost sunata chiar in aceasta dimineata, mi s-a propus abonament de 8 eur.
5. Am refuzat in mod cert, specificand ca doresc 6 EUR cat am avut initial...daca nu, ma portez. (am verificat anterior si nu as fi avut costuri de reziliere, chiar daca sunt in perioada contractuala).
6. Am ramas in asteptare, si apoi a revenit consultantul cu o oferta de 6 eur cu rooming inclus!
7. Referitor la luna facturata extra cu 12 eur, se vor storna 6 eur pe factura urmatoare, practic voi avea valoare zero (daca nu vor fi alte costuri suplimentare).
Deci se poate!!! II drept ca pe timpul si nervii mei. Sper sa fie de folos cuiva patania mea!
25-10-2022 09:04 AM - editat 25-10-2022 09:28 AM
Buna Ramona,
Bine ai venit in Comunitate!
Personal nu am auzit pana acum de abonament pentru o luna si...tare am impresia ca cineva voia pur si simplu sa te "incalte" cu un abonament mai mare, si spera sa-ti placa atat de mult incat sa uiti de el sau sa nu mai vrei sa-l schimbi. Din cele descrise de tine, e clar ca nu si-a gasit persoana. :))
Edit: se pare ca se poate si abonament pe o luna. Mersi @Vio73 pentru link.
Cu toate astea, cu parere de rau, nu prea avem cum sa te ajutam aici in Comunitate. Pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu avem acces pe cont, nu putem verifica convorbirile cu consultantii, si binenteles ca nu putem opera niciun fel de modificari in ceea ce priveste abonamentul actual sau stornarea sumei facturate eronat.
Singura solutie este tot la Relatii Clienti, la 300, sau pe chat-ul Djingo, si sa faci o sesizare in sensul asta. Sau trimiti un mesaj de pe pagina de Contact de aici.
25-10-2022 09:12 AM - editat 25-10-2022 09:18 AM
Salutare!
Din câte observ eu, se poate teoretic încheia și pe o luna, dar fără telefon sau alte reduceri!
Ai detalii mai jos:
https://www.orange.ro/help/pe-ce-perioada-pot-incheia-un-abonament-orange-14488
Restul, dacă nu te-ai încadrat în termenul respectiv, nu mai știu și ține de ei! Îmi pare rău!
Baftă!
la 25-10-2022 09:19 AM
Asta am inteles si eu ca pot pe o luna! E fara telefon..pur si simplu am avut nevoie de roaming. E-mail-ul meu are si o captura din aplicatia My Orange in care se vede ca se poate selecta perioada contractuala. (din pacate nu am putut pune captura aici).
25-10-2022 09:33 AM - editat 25-10-2022 09:33 AM
Captura de ecran o poti atasa cu copy-paste imaginea propriu-zisa din calculator, direct in fereastra de text.
Saau, cu optiunea Browse de sub fereastra de editare mesaj (atat de pe PC cat si de pe telefon).
Cat despre problema in cauza, daca abonamentele astea pe o luna sunt ca si cele "normale" pe 12/24 de luni, adica cu prelungire automata...asta inseamna ca nu se vor dezactiva automat dupa o luna, si va trebui sa ceri tu explicit lucrul asta printr-un apel la 300/chat Djingo, sau mail.
la 25-10-2022 09:16 AM
Buna!
Voiam sa stiu daca a mai fost cineva in situatia mea si cum a solutionat....
la 25-10-2022 09:15 AM
@Ramona2: Bun venit în Comunitate. Ca simplu utilizator al serviciilor Orange pot să-ți spun că astfel de practici la limită sunt cam riscante, dovadă pățania ta. Concret, în teorie povestea este cum o prezinți, dar nu se poate cum vrei. Adică, nu ai limita de 30 de zile ci doar 14 zile pentru răzgândire. Apoi, orice întârziere în solicitare revenire poate să te lase cu schimbarea ... definitivă. Pe scurt: nu merită efortul și grija. Un prepay îți era mai OK.
la 25-10-2022 09:24 AM
Atunci de ce ofera posibilitatea de a alege 1 luna, 6 luni, 12 luni, 24 luni etc?
la 25-10-2022 10:13 AM
@Ramona2: Corect, ai posibilitatatea de alegere a perioadei conform celor menționate, dar ține cont de aceste aspecte: termenul de valabilitate se calculează ca fiind 1 lună de la activarea noului abonament (nu de la semnarea lui), iar ca să revii la vechiul abonament trebuie să soliciți aceasta în 14 zile de la modificare. În caz contrar, nu vreau să îmi imaginez cu ce bunătate de abonament te vei alege ulterior. Concluzie: Vei plăti cât nu... face.
la 25-10-2022 10:37 AM
Inteleg toate punctele de vedere.
In acelasi timp nu pot sa inteleg lipsa de transparenta in comunicarea informatiei din partea reprezentatului Orange, sau felul in care aceasta informatie lipseste in mod transparent cand selectezi "o luna". Sigur ca avem acel check box de "termeni si conditii".
O sa revin cu concluzia acestei spete!
la 25-10-2022 10:44 AM
@Ramona2: Acolo am citit și de acolo am reprodus și eu cele de mai sus, adică din ”termeni și condiții”. Și nu sunt scris chiar cu litere de-o șchioapă, însă e poveste multă, uneori plictisitoare. Dar sunt importante când vrei să faci astfel de ...mișcări.
la 25-10-2022 11:54 AM
@Ramona2 după expirarea perioadei minime contdactuale de 30 de zile a abonamentului fun 12, acesta se reînnoiește tacit o dată la 30 de zilele, altfel serviciul ar fi desființat. Pentru a putea avea acces din nou la fun 6, depune o solicitare nouă pentru departamentul de retenție prin apel la 300/chatul djingo din My Orange sau mail la adresa serviciul.clienti@orange.com. In maxim 5 zile te sună un consultant și vezi ce poți să faci să revii la vechiul abonament, cu o perioadă contractuală minimă de 12 luni. Succes!
la 07-11-2022 09:34 AM
Buna ziua!
Am promis ca revin cu rezolvarea spetei mele.
1. Am primit raspuns la sesizarea mea ca nu se poate face nimic, trebuia sa sun in 14 zile sa ma razgandesc. M-a sunat un consultant in 8 zile, dupa ce am mai insistat de 2 ori pe chat-ul din MyOrange, chiar daca in sms spun ca te suna in 3 zile.
2. Consultantul a facut o solicitare catre departamentul ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta in 9 zile lucratoare!!!
3. Am fost sambata la EUROGSM iar lucratorul de acolo a facut o noua solicitare catre dep. ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta intr-o zi lucratoare.
4. Azi am fost sunata chiar in aceasta dimineata, mi s-a propus abonament de 8 eur.
5. Am refuzat in mod cert, specificand ca doresc 6 EUR cat am avut initial...daca nu, ma portez. (am verificat anterior si nu as fi avut costuri de reziliere, chiar daca sunt in perioada contractuala).
6. Am ramas in asteptare, si apoi a revenit consultantul cu o oferta de 6 eur cu rooming inclus!
7. Referitor la luna facturata extra cu 12 eur, se vor storna 6 eur pe factura urmatoare, practic voi avea valoare zero (daca nu vor fi alte costuri suplimentare).
Deci se poate!!! II drept ca pe timpul si nervii mei. Sper sa fie de folos cuiva patania mea!
la 07-11-2022 10:16 AM
Din pacate, ai aflat pe pielea ta care sunt pasii. O vorba nu face doi bani daca nu este scrisa in contract. Timpul de 14 zile este prevazut in lege (achizitii la distanta) si nu ai o scuza ca nu stii de ea. Nu mai zic de faptul ca nu te-ai uitat in contract sa vezi ce scrie (in aprilie mi s-a facut o oferta pentru servicii fixe pe care am acceptat-o initial si, ulterior, am refuzat-o din motive de diferente in ce am vorbit si ce scria in contract. Nu sunt adeptul actelor aditionale de la inceputul contractului (in special cand serviciile urmeaza sa mi se activeze).
Sper ca timpul pierdut sa fie o invatatura pentru cei care nu casca ochii (stiu, sunt rau ca te "iau de guler", dar, daca citeai contractul, stiai ca ai la dispozitie doar 14 zile sa te razgandesti, nu 30).
la 07-11-2022 10:55 AM - editat ultima oară la 07-11-2022 10:57 AM de DanielaH
Eu imi asum greseala. Mi-am invatat lectia the hard way! Drept urmare am si reparat-o :).
Dar ce parere aveti despre lipsa de coerenta si transparenta din partea celor de la Orange?
Cum comentati faptul, ca un consultant iti da informatii incomplete sau eronate? Incepand cu: ramaneti pe viata cu 12 eur...sau, trebuia sa sunati in 14 zile, ba nu, in 30 ...sau, puteti opta pt un alt timp de abonament pentru o luna de zile? De ce daca pana la urma am revenit la 6 eur..nu s-a putut face asta la prima conversatie si au fost necesare 2 saptamani de inistente? De ce cu tupeu mi s-a propus 8 eur?
Chiar asa bataie de loc? S-a intalnit hotul cu prostul?
Doar intreb.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor