anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A mai observat cineva degradarea serviciilor oferite de Orange?

Lucian_N
Începător
Pe partea de suport, abonamentele de voce sunt degeaba, probabil mai bine trec la cartele preplatita.
1. S-a mai lovit cineva de prostia aia de asistent virtual? Platesc un abonament pentru un asistent virtual?
2. A mai fost cineva inscris automat de orange in campania lor de majorare abonamente automat
si notificat intr-o factura ca se majoreaza pretul?
3. A mai facut cineva sesizare pe email si primeste raspunsul prin posta in conditiile in care are activata factura electronica si primeste notificare pe email ca s-a inregistrat sesizarea?
4. A mai facut cineva acte aditionale la contractul cu orange in care se modifica cursul valutar din cursul BNR intr-un curs pe care il decide orange ca media la alte banci?
7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Depinde de percepția fiecăruia dintre noi, de problemele întâmpinate, de tot ceea ce ni se întâmplă legat de produsele și serviciile unui operator, de multe alte chestii. Dacă vrei o părere personală, da, există o degradare a multor chestii, mai ales la partea de comunicare. Eu sunt client încă de pe vremea Dialog și atunci lucrurile se rezolvau mult mai simplu și mai rapid. Dacă sunai acum,rezolvai rapid, nu ca acum, când mai peste tot, există servicii externalizate, care implică timp, trecerea prin mai multe filtre, necunoscători, etc. Dar situația asta nu este doar la Orange, așa cum spuneam, ci în societatea în care trăim, în general, unde multe lucruri foarte simple, au devenit în multe cazuri destul de complicate!

Razvan
#StarMember
Suportul la serviciul call center a scăzut an de an, dar parca odată cu achiziția telekom s-a accentuat, externalizarea serviciilor aduce economii companiei, însă și prejudicii pe termen lung. Cursul valutar a fost schimbat de acu 3 ani, când s-a considerat că se mai poate face rost de bani din diferența de curs raportată de către BNR și băncile centrale. Viața este frumoasă pentru a fi irosită pe prostii, în concluzie Totul este perfect așa cum este!

mihai_13
Maestru
Lucian.N - posibil sa ti inteleg supararea si mi se pare interesant sa iti raspund nu in numele Orange - ci in nume personal 1 . Platesc un abonament pentru un asistent virtual? - NU - este gratis si nu esti obligat sa apelezi la el. 2 . A mai fost cineva inscris automat de orange in campania lor de majorare abonamente automat - DA - in general s-au modificat abonamentele vechi iesite din oferta comerciala actuala de multi ani . 3 . A mai facut cineva sesizare pe email si primeste raspunsul prin posta in conditiile in care are activata factura electronica si primeste notificare pe email ca s-a inregistrat sesizarea? - DA - de obicei cand este nevoie sa se trimita acte raspunsuri "facturi extra" etc se trimit si prin posta 4 . A mai facut cineva acte aditionale la contractul cu orange in care se modifica cursul valutar din cursul BNR intr-un curs pe care il decide orange ca media la alte banci? - Toate firmele de telefonie (am verificat acum la vodafone) au un curs de schimb interbancar mediu de facturare - Chestia este de mai mult timp si nu tin minte sa fie un act aditional dar sigur am vazut scris pe o factura si am primit si un email atunci .

dorelut
Junior entuziast

Da, s-au degradat serviciile rău de tot. Prin 2005 am sunat la serviciul clienți și fiindcă erau "prea" ocupați operatorii mi- au închis convorbirea, spunându-mi se revin mai târziu. Am făcut sesizare și am zis că le fac plângere la ANPC. Dacă sun la relații clienți, pt o problemă, astept chiar dacă durează 1 oră. Nu îmi închizi telefonul în nas. De atunci au început cu povestea lui Harap Alb si tastele.....pt apasă pe 2 ..pt apasă pe 5... Că să te enervezi și să renunți... Învățasem tastele si după ce sunam le formam pt a mă pune direct cu un operator..Acuma au pus Asistent virtual să te mai blocheze nițel...Il poți fenta vorbin vrute si nevrute si îți transmite ca nu a înțeles ce vrei si te direcționează din nou la taste...

Semnalul e varză iar 4G+ si mai și... vezi poze cu viteza de azi 17.10.2022 când suntem în "secolul vitezei."..

Pololică
#StarMember

1. Dacă ai știi că-ți sunt pe dinafară cu subiectul problemei și se cred stăpâni pe plantație, e binevenit acel asistent virtual. Da uneori e deranjant, dar e un rău necesar. 

2. Mai sunt colegi, dar eu n-am primit niciodată "oferte" din astea.

3. Citește termenii și condițiile. În 2010, când am închis primul abonament (am făcut pauza 8 ani pana la noul abonament), am primit ultima factura prin Posta Romana. Și da activasem factura electronica.

4. Da. Cred ca suntem 95%.

Andrei416
Junior entuziast

La cei rosii e la fel. Astea sunt conditiile. In Germania plangi de viteza de net la 40euro lunar, aici e rai. Parerea mea e ca trebuie sa incerci viteza datelor la tine in zona sau sa rogi un prieten in alta retea sa vezi ce viteza are. Folosesc de 10 ani cartele orange si altele si sunt placut impresionat de viteze. E ca la pescuit, incepi sa inveti locurile bune unde trage pestele. Nu te plangi imediat ca nu ai viteza, fii mai insistent, cauta zonele unde ai. Daca vrei acasa viteza, testezi intai toti opratorii apoi cotizezi la unul. Conditiile de net mobil in Romania sunt muult superioare tarilor din vest. Fii mai patriot, nu te supara ca nu iti iese imediat.

Suren
Explorator

Am observat si nu doar noi. Multi clienti. 

Nu stiu daca are vreo legatura cu achizitia Telekom Romania Communications, dar parca de un an, de cand s-a facut achizitia, Orange se degradeaza cate putin zilnic, si nu mai este ce a fost candva. Apropo de TKR sau actual OROC, incepand inca de la Romtelecom, compania asta a fost o bataie de joc din toate punctele de vedere, apoi Telekom a fost o bataie de joc si acum sper ca imcompetenta specifica sa nu se transfere la Orange. 

Deci da, se vede o degradare.