Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua
Unde pot sa vad acel grafic, cu ratele, va rog ?
Pot lua in rate pe factura dar acum imi zice
"Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !"
Salutare!
Situația ratelor o găsești în My Orange.
Ai topic aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange
Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată!
Baftă!
Alte răspunsuri
Salutare!
Situația ratelor o găsești în My Orange.
Ai topic aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange
Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată!
Baftă!
Am gasit intrun final si da, am mai intarziat dar sa platit intrun final. Pai si ce pot fc atunci ? N-o sa mai pot lua niciodata pe factura in rate ? Sau ?
Mai multe nu am. Pe grafic sunt achitate toate.
Probabil că dorești să ai rate mai mari decât valoarea abonamentelor.
Nu e problema ca ai mai multe rate (eu am avut 2 rate suprapuse 4 luni. Am luat un telefon pentru soție și, în luna 20 am făcut fidelizare și am cumpărat în rate un telefon pentru mine). Buba este dacă întârzierea este în ultimile 12 luni (una din regulile de acordare este sa nu ai întârzieri la plata facturilor (ar trebui sa vezi factura separata de rate) în ultimul an).
Și eu am 4 rate acum, la 4 abonamente, dar am plătite facturile in avans și nu am întârziat niciodată. Așa cred și eu, că e din cauza întârzierii la plata facturilor.
Pai aia cred si eu ca din cauza catorva întârzieri. Atunci ar fi o solutie ?
Ți-am spus, să încerci in magazin. Dacă nu, mai aștepți până achiți. Și atenție mare, să nu mai întârzii la plata facturilor!
Incearca sa dai click pe cosul de cumparaturi si sa il golesti, apoi sa reiei procesul de achizitie.
Tin minte ca primeam un mesaj similar atunci cand am inceput procesul de achizitie, am inchis browserul si am reinceput mai tarziu, achizitia anterioara nefiind finalizata. Daca stergi tot ce e in cos se mai reproduce problema?
Acuma reincerc cu doua browsere. Revin...
Tot asa-mi zice "Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !"
Adaugat in cos, sters si readaugat. S21FE si a doua incercare, un Oppo Reno6 recondiționat care e si mai ieftin. Ce comenzi ? Ca, cosul era gol.
Mă gândesc să nu fie și vreo eroare din calculatorul lor, că se mai întâmplă!
@Viorel85, s-a rezolvat situația? Ai reușit să plasezi comanda?
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Viorel85 a răspuns
Viorel85 a răspuns
Trixen a răspuns
Vio73 a răspuns
Viorel85 a răspuns
Vio73 a răspuns
Pololica a răspuns
Vio73 a răspuns
Viorel85 a răspuns
Viorel85 a răspuns
Vio73 a răspuns
Viorel85 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.