Întrebare fară răspuns

Problema achizitie magazin online

Vreau sa fac o achizitie din magazine online din contul meu PREPAY ( telefon si abonament – trecere de la prepay la abonament ) .Pun produsele in cos , mi se scaneaza cartea de identitate prin camera dispozitivului utilizat si dupa introducerea adresei de livrare nu pot sa finalizez procesul deoarece imi apare mereu aceeasi eroare .... nu se recunoaste codul postal ( cu toate ca pe ecranul respectiv nici nu mi se cere introducerea codului postal .... se cere judet , oras , strada , nr.strada , bloc , scara , nr,apartament ) .Am primit diverse indrumari dar nici una nu a functionat ( am introdus alta adresa in optiunile din cont , am modificat adresa din optiunile din cont , am incercat efectuarea procesului de achizitie cu numar nou , cu numar prepay , cu portare numar vodafone la orange ... nici o recomandare nu a mers) .

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

5. Imi exprim acordul pt.citirea cartii de identitate in vederea incheierii contractului la distanta ( in cele 2 saptamani am avut timp sa fac combinatii de n luate cate k ... adica 2 laptop , 3+1 telefoane , 1 ipod )

11.Completez serie SIM , adresa livrare cu selectie din lista ,( aici am facut iar combinatii de n luate cate k ... am adaugat adresa , am modificat adresa , am introsu la nr si nr de strada si cod postal ... etc ... de fiecare data eram atent ca adresa din setari cont sa fie identica cu adresa completata )

15 ... mai departe de aceasta eroare nu mai trec ... am introdus odata o adresa aiurea si a trec la pasul urmator cand imi cerea sa selectez o locatie pentru magazin .... dar de aici nimic .

si acum intrebarea .... cam retorica de altfel ... nu se gaseste cineva printre personalul Orange care sa aiba bunavointa si cunostintele necesare sa ma jute astfel incat sa reusesc sa fac aceasta achizitie ?
am o mare problema .... sunt scorpion si ma incapatinez sa cred ca exista atata indolenta si ca nu pot sa fac o achizitie dintr-un magazin online ORANGE ... nu sunt adeptul lozincii Clientul nostru stapinul nostru dar , daca e sa citez din clasici in viata ce fac afirmatii in cunostinta de cauza , Un client satisfăcut este cea mai bună strategie într-o afacere! .

O seara buna !

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!