Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am o cartela care s-a defectat și nu reusesc sa îmi activez alta cartela cu același numar
Salut, Bogdan. Bine ai venit în comunitate!
Văd că ai încadrat topicul în subcategoria Yoxo, presupun că ai abonament Yoxo, corect?
Așa cum a menționat și Miha Z pentru a schimba o cartelă SIM defectă poți merge în orice magazin Orange.
Ai încercat să introduci cartela în alt telefon pentru a confirma că este defectă?
Aici ai mai multe detalii: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...
Alte răspunsuri
Poți încerca s-o schimbi si într-un magazin Orange.
Salut, Bogdan. Bine ai venit în comunitate!
Văd că ai încadrat topicul în subcategoria Yoxo, presupun că ai abonament Yoxo, corect?
Așa cum a menționat și Miha Z pentru a schimba o cartelă SIM defectă poți merge în orice magazin Orange.
Ai încercat să introduci cartela în alt telefon pentru a confirma că este defectă?
Aici ai mai multe detalii: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...
Am fost la 2 orange shop și le da o eroare,mi-au zis sa contactez YOXO pt ca am abonament la ei și bineînțeles YOXO porcărie de companie are doar Messenger și probabil va Răspunde săptămâna viitoare
@Bogdan8903 mi-au comunicat colegii că te-au apelat și ulterior s-a rezolvat situația. Ne poți confirma, te rugăm că acum este totul în regulă?
Da, s-a rezolvat .
Multumesc .
Dar nu înțeleg de ce am 3G și nu 4G, la cartela care mi-am cumparat-o provizoriu aveam 4G.
Mulțumim pentru confirmare!
Colegii au făcut acum o modificare, poți verifica din nou, te rog dacă acum ai 4G?
Multumesc frumos tocmai ce sa activat și 4G-ul
Cu plăcere, îți mulțumim pentru confirmare, ne bucurăm că totul merge ok acum. Te așteptăm în continuare în comunitate.
MihaelaC a răspuns
Bogdan8903 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Bogdan8903 a răspuns
MihaelaC a răspuns
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
Bogdan8903 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan8903 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.