Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Premii cu livrare la Pinata Party Campania I

Azi am facut un update al aplicatiei My Orange si am reusit sa revendic unul dintre premiile cu livrare, pentru ca aveam suficiente puncte.
Dupa ce revendici premiul, primesti un cod pe email. Dar cand incerc sa introduc acel cod in aplicatie, se inchide aplicatia. Premiul e valabil doar 24 ore. Daca nu se rezolva problema in 24 ore - papa premiu, ca deja e stocul epuizat.
Am incercat de pe 2 telefoane diferite cu acelasi rezultat.
Oare a mai patit cineva asa ceva?

JaguaR
JaguaR

JaguaR

User level
Nivel
1
120 / 750
puncte
Custom field 2
JaguaR

Răspunsuri

Pagina 3 din 6

Da, sunt oameni (inclusiv aici in comunitate) care au reusit sa revendice premii.

Uite aici de exemplu: https://comunitate.orange.ro/questions/2712123-pinata-par...

Aparent, Ciprian, n-a fost suficient "spam". Ai omis un thread. :))

Daaa, așa este totul e marketing și plasă pt. noi fiind acoperiți de regulament, așa că spor la premii....

vândfân
vândfân

vândfân

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
vândfân

Marinică e captură de azi? Atunci... să le fie rușine celor de la Orange... eu în locul lor aș suspenda campania până rezolvă treaba cu erorile acestea... nu de alta dar oamenii rămân cu impresia că cine-mparte... parte-și face...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Din primele minute de cand s’au incarcat premiile, apare stoc epuizat. Sunt nesimtiti, nu vor sa dea premiile clientilor pt ca nu dispun de asemenea premii. Isi bat joc de noi si ne fraieresc. Am sunat la ei sapt trecuta si mi’a raspuns simplu si fara nepasare: este o simpla eroare, o vom remedia curand

Acest concurs este la misto!

De 3 saptamani urmaresc sa vad daca pot lua un premiu si canci.

Nesimtirea este mare aici si nimeni nu are vreun stres in privinta asta.

Asigurați-vă că aveți aplicația actualizată la zi... să vedeți dacă toate erorile sesizate în ultima lună sunt tot acolo...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Intrați în secțiunea Premii din Pinata Party și spuneți-mi dacă și la voi stați vrei 30 de secunde în care se învârte un cerc și apoi se afișează: A apărut o eroare! Te rugăm să încerci mai târziu!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Alterego,

Aplicatia este la zi, am reinstalat aplicatia si degeaba.

Nu imi arata veo eroare, doar stoc epuizat si asta de 3 saptamani.

Chestia asta cu erorile e cam trasa de par.

tic-tac, tic-tac, tic-tac... eroare, eroare, eroare... aceasta e un semn că se lucrează la nivel de server dar nu e o garanție că lucrurile vor merge OK azi.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Din nou vrăjeala Pinata. Uite un video atașat. Felicitarile mele din nou Orange.

Au rezolvat toate erorile din secțiunea Pinata Party a aplicației My Orange... și o spun în calitate de developer... dar le-au rezolvat într-un stil pur balcanic îndepărtând pur și simplu afișarea erorilor. Așa ai impresia că totul este în regulă... Uitați-vă la înregistrare și cruciți-vă... am putut revendica o tonă de premii... o să vină curierul cu o mașină specială doar pentru mine...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Sa fim seriosi, tot stoc epuizat apare.

Video atasat!!

BDK dacă crezi la la ora 14:29 mai găsești ceva pe stoc uită-te la video meu de mai sus și află că la ora 14:00:05 e stoc epuizat , deci în 5 secunde de când au apărut pe stoc au și dispărut.E tare ciudată pinata aceasta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!