Întrebare fară răspuns

problema iphone xr reconditionat

In urma cu o luna. am achizionat un telefon iphone xr reconditionat, la prelungirea abonamentului.
De multe ori la orice apel in retea, cu cine vorbesc la telefon imi spune ca ma aude foarte slab sau "infundat".
Ce sa fie?
Problema microfon telefon?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

CatalinP, bine ai venit in Comunitate!!!
Daca problema asta nu o aveai cu vechiul telefon, poate fi o hibă la cel nou. Mergi cu el in service Orange!

Da, e posibil. Daca sunt persoane diferite care iti raporteaza acelasi lucru, e posibil sa fie o problema de microfon. Fie nu e pozitionat cum trebuie in carcasa, fie este astupat de ceva.

Daca ai o husa sau ceva pe telefon, vezi sa nu acopere microfonul. Eventual incearca si fara niciun fel de husa (in caz ca ai una).

E posibil sa fie si o problema de retea, dar e mai rar. Daca esti pe 4G sau VoWIFI, teoretic ar trebui sa ai o calitate a convorbirii mai buna, si mai putine sanse sa se auda infundat.

Nu este de la telefon. Fix aceeași problema o am si eu, același telefon, recondiționat, cumparat de la Orange. Am verificat microfonul prin aplicația reportofon, merge foarte Ok. De asemena, apelurile audio VoIP, WhatsApp merg perfect, microfonul funcționează perfect, toti ma aud foarte bine. Doar la apelurile telefonice clasice întâmpin aceeași problema. Nu vad soluția decât utilizarea unor casti. Probabil ceva din telefon nu functioneaza foarte bine in rețeaua Orange.

Mie imi suna a problema de semnal. Hardware nu are cum sa fie. Software...nu prea vad ce ar putea sa fie. Daca cu alte aplicatii, folosind acelasi hardware, nu se manifesta problema, inseamna ca e in alta parte.

Cu vowifi se aude la fel? Sau e vreo diferenta?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!