Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna,
O cunostinta se afla in Bulgaria in vacanta. In primele 3 zile nu a avut probleme, pana in momentul in care i-a expirat optiunea. Au reincarcat cu optiunea de 10eur, iar de atunci nu poate primi si nici da apeluri.
care ar putea fi problema?
Multumim
Răspunsuri
Poate in acele 3 zile au rupt reteaua bulgarilor cat altii in 3 luni si din acest motiv numarul respectiv a fost restrictionat in roaming.
Ok. posibil, insa nu cred ca vorbesc mult, fiind toata familia acolo.
Si care ar fii solutia pentru deblocare?
@Timeaa salut! Bine ai venit în comunitate.
În momentul în care a expirat opțiunea și s-a făcut reîncărcarea, s-a reactivat automat și serviciul roaming și este nevoie să închidă și să repornească telefonul. Sau să încerce să selecteze manual rețeaua din meniul telefonului. Poți verifica, te rog, dacă au făcut aceste 2 lucruri?
Buna Mihaela,
Da, mi-au confirmat ca au facut si acesti pasi, insa fara rezultat.
@Timeaa am înțeles, fiind necesară verificarea contului, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail asociată contului tău My Orange.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.