anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori magazinul online!..

Jay
Campion certificat
Salut!
Asa se intampla de obicei cand cresc reducerile, sau sunt eu mai norocoasa?
Astazi am primit "ordin de serviciu", de la mama, sa-i iau un stick si, cat m-am uitat pe site, am zis sa ma uit si pe la telefoane..
Pana sa creasca reducerea am reusit sa vad ce cautam.. pana m-am hotarat, asta e tot ce am mai vazut..
Asa patiti si voi? A mai incercat cineva sa cumpere zilele astea ceva si a reusit?
Multumesc!
13 Răspunsuri 13

Neaplicabil
Well, macar descrierea generala este "still available". :)) Am intrat si eu mai devreme, si la mine merge. Ai un link direct catre o pagina anume, sa verificam? Ca idee, poti incerca (in caz ca n-ai facut-o deja), si in Private Window (aka Incognito la unele browsere). Vezi daca face vreo diferenta.

Jay
Campion certificat
M-am gandit si la asta, dar, cand ai toate datele, nah, preferi sa comanzi din cont, sa le si ia.. Parea sa mearga la un moment dat, nefiind conectata si, dupa logare in cont, n-a mai mers.. https://www.orange.ro/magazin-online/accesorii/accesorii-accesorii-all/kingston-memorie-externa-exodia-usb-3.2-dtx-32gb Am reusit sa comand dupa telefon, dar, nici macar in comenzile mele nu ma pot uita.. imi arata acelasi model.. in plus, am primit imediat comanda anulata, din motive tehnice.. :))

Neaplicabil
Hmm...interesant. :)) La mine pare sa mearga (cel putin acum), si logat si nelogat. Ori e o problema dubioasa doar pe contul tau, ooori sunt intr-adevar probleme temporare. Eu unul n-am reusit sa reproduc problema pe partea mea. Dar cum ziceam, se poate sa fie specific conturilor de abonati, sau contului tau. De pe telefon tot asa iti face cateodata? Eventual pe conexiune carrier (4G), nu wifi. Pentru ca daca nu, si esti logata pe acelasi cont (cum banuiesc ca esti), s-ar putea ca problema sa fie in alta parte (browser, ISP daca esti pe LAN/Wifi vs 4G pe tel etc). Oricum, la o prima vedere, as zice ca problema e pe cont undeva.

Jay
Campion certificat
Pe telefon nu am avut problema asta.. si, pentru ca ai nevoie de muuulta rabdare, acum am reusit sa-l comand din nou, dupa laptop.. inca n-am primit niciun fel de mesaj.. deci, nu se stie.. oricum, foarte greu.. si mai e si cald.. :))) Pe laptop am doar edge, dar, pana sa ma hotarasc sa comand, a mers fara probleme sa vad specificatiile.. Ideea e ca n-am facut nimic diferit, fata de alte dati, cand mai fac simulari.. LE: a ajuns mail-ul.. 😄

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Jay, lasa Edge-ul! Baga Firefox, Chrome, care merg mai bine!

Neaplicabil
Laptop-ul e cu SIM, sa inteleg? Daca nu ai WiFi de la un ISP (Digi, Vodafone, Orange etc), poti incerca eventual sa faci hotspot de pe tel (in caz ca acolo ai semnal mai bun) si sa te conectezi la reteaua de WiFi rezultata, de pe laptop. Asta presupunand ca laptop-ul are WiFi (ceea ce banuiesc ca are). Poate merge mai bine asa. Dar da, ciudat ca a mers...pana sa te hotarasti sa dai comanda, si brusc s-a suparat, si-a luat jucariile si a plecat. In cazul asta, as zice ca s-ar putea ca acea conexiune foarte lenta sa cauzeze si problemele astea. De-aia, recomandarea mea, daca ai posibilitatea, ar fi sa intri pe WiFi. Chit ca e WiFi hotspot facut cu telefonul. Daca acolo ai ceva mai mult decat Edge (2G), ar putea sa ajute.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Stati un pic... Edge e viteza, semnalul sau browserul?

Neaplicabil
Lol, stai asa. @Jay, tu ziceai de Edge ca si browser? Pentru un motiv anume, am presupus ca te referi la Edge in sensul de conexiune 2G. Sunt si laptop-uri cu SIM, si daca pe SIM n-ai decat semnal 2G...o sa mearga foarte, foarte greu, sau deloc. Daca vorbim de browser, Edge-ul e bazat pe Chromium, si nu e chiar asa rau, din cate am putut eu sa vad. Cu siguranta e mult mai bine decat Internet Explorer-ul de altadata. Dar vorba lui delfinas, ai putea incerca, eventual, si un alt browser. Nu stiu daca o sa faca vreo diferenta, dar...nu poti sa stii pana nu incerci.

Jay
Campion certificat
@arsradu, sunt pe wifi, am net fix de la digi, la care este conectat un pc vechi.. de-asta am spus ca n-am facut nimic diferit acum, edge este browserul... pana la urma, pare sa fi mers.. deocamdata nu vrea sa-mi arate comenzile si am apasat pe camion de l-am turtit.. si pe laptop si pe telefon.. si, aici ma refer la lista comenzilor facute vreodata, online, nu la cele de azi.. mai devreme le-am vazut.. :))) O fi un semn sa inchid laptopul.. :))

Neaplicabil
Probabil ca e un semn sa-i dai o pauza. O fi de la caldura... :)) Pai, in cazul asta, nu prea putem sa dam vina pe Edge-ul Microsoft-ului. Daca si pe telefon e la fel, unde presupun ca folosesti Chrome sau altceva...posibil sa fie o problema si pe partea Orange-ului.

Jay
Campion certificat
Pe telefon folosesc aplicatia nativa Internet.. acum nu mai sunt probleme cu vizionarea produselor nici pe laptop, doar ca nu-mi arata comenzile nicicum.. nici pe telefon, nici pe laptop.. aventuri, ce sa zic :)))

Neaplicabil
Daca ai mail cu confirmarea ca e totul ok, probabil e doar o problema de interfata. Oricum, ciudat... Nu pare de browser. Pe de alta parte, eu n-am reusit sa reproduc problema asta. So....revenim la ipoteza initiala cu problema temporara de la Orange, si doar pe anumite conturi...? :)) Poate maine e cineva de la Orange care ne poate confirma eventual daca au fost sau nu ceva probleme, si daca au afectat doar anumiti useri.

Salut, Jay! Nu am avut semnalata nicio problema in magazinul online, posibil sa fi fost doar o eroare temporara care s-a remediat intre timp. Daca mai este cazul, te rugam sa reincerci plasarea comenzii.