Întrebare fară răspuns

De ce nu mi-a fost reincarcat numarul în urma incarcarii online ?

reîncarcare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@tabita, bun venit în Comunitate!
Ai primit SMS cu confirmarea reîncărcării? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii despre cum a decurs procesul de reîncărcare ca să ne dăm seama exact ce s-a întâmplat. Plata a fost finalizată? A fost vreo eroare undeva?

Salut!
Conform mesajului, trebuia sa finalizezi tranzacția folosind codul primit..
Ai făcut asta?
Daca nu ai folosit acel cod sa confirmi tranzacția, nu s-a făcut plata..

@tabita: Acel mesaj este SMS-ul pentru codul de 3D Secure pe care ti-l trimite banca la utilizarea cardului pentru plati online. Ai utilizat acest cod în pagina unde îți era solicitat? Dacă nu l-ai utilizat în timp util (mai puțin de 1 minut) sau nu l-ai utilizat deloc atunci tranzacția nu este încheiată, deci nici plata nu este efectuată. Poți relua procesul de plată încă o dată după câteva minute și revino în Comunitate cu un status al situației tale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!