Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu pot accesa Detalii Convorbiri la PrePay?

Buna, de ce nu pot accesa Detalii Convorbiri in My Orange pentru prepay de o luna? Nici de pe telefon, nici din aplicatie, nici de pe laptop. Nu mai e disponibil acest serviciu pentru prepay?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna seara . Aceeași problema o întâmpin și eu acum. Încerc sa accesez secțiunea “ detalii convorbiri” și îmi apare următorul mesaj “ Detaliile de convorbiri pentru luna curenta sunt afisate cu o intarziere de 72 de ore si au caracter informativ. Informatiile despre traficul de internet pe mobil sunt afisate doar dupa emiterea facturii.”. Când se va remedia situația?

@anamariamusat, într-adevăr, in acest moment avem clienți care nu își pot vizualiza detaliile de convorbiri din My Orange - aplicația pe mobil.
Până la remedierea situației (de care se ocupă colegii noștri de la departamentul tehnic), recomandăm două variante pentru a putea accesa detaliile de convorbiri:
1. accesarea variantei desktop
2. din aplicația de mobil, click în partea de jos pe “Descarcă informații” și se va deschide un Excel cu informațiile solicitate
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că problema a fost rezolvată. Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!