anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot accesa detalii convorbiri

andraraluca
Junior

Bună seara pana mai zilele trecute puteam accesa detaliile la convorbiri și acum numai merge, îmi apare asa, ce sa întâmplat?

 

Screenshot_20231024_221952_My Orange.jpg

18 Răspunsuri 18

RafaHelper
#StarMember

FLo1
#StarMember

@andraraluca: Ai încercat și de pe varianta web (desktop) a contului? Sau doar în aplicație? Este la un număr de mobil Orange România? Sunt câteva teste / sesizări în atenția Orange privind secțiunea ”Detalii convorbiri”. Sperăm să se remedieze într-un timp cât mai scurt.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Bună!

Am verificat acum și e același lucru și la mine.

În schimb, poți verifica (la mine funcționează) pe versiunea laptop/desktop, cum este descris aici (Consum și facturi-Cronos- Detalii convorbiri):

https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convorbiri-4

Baftă!

La mine e funcțional și pe mobil (vizibile apeluri SMS net efectuate), însă tot încă în lucru (probabil) posibilitatea de descărcare.

DanielaH
Moderator

Salut!

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă rugăm să faceți un update de aplicație.

Android11... cu app actualizată (din 3.10.2023 ultima actualizare disponibilă) not ok. Nici pe desktop (chrome sau MicrosoftEdge). Mai așteptăm.

Poți încerca și o reinstalare, te rog?

App reinstalat. Funcțional ca înainte, dar fără posibilitate de ”descărcare informații”. Doar ”trimite pe email”. La fel și pe desktop.

LE: versiune app 9.2.1. (build 5770)

Am încercat,tot nu funcționează. 

Ai încercat și să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația?

Da și e la fel.Nu apare.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Confirm, functionează! Mulțumimi!

Poți Vio să și descarci? Sau doar vizualizare?

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Da, merge. Scuze de întarziere!