Întrebare fară răspuns

Nu mai pot efectua plati online, ati intalnit situatia?

Am luat legatura azi si cu un operator si efectiv nu stie care ar fi problema.
Am card salvat in aplicatie si nu mai pot efectua plati.
Mentionez ca am incercat si de pe mobil si de pe laptop !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Salutare!
E ciudat și chiar nu m-am întâlnit cu o astfel de situație!
Poate trebuie făcute ceva setări/modificări pe cont. Oricum, contactează din nou un operator și dacă situația nu se rezolvă, fă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, pentru că trebuie să găsească cei de la Departamentul Tehnic o soluție.
Succes!

Multumesc, o sa fac o sesizare ,la serviciul clienti.
Sper sa remedieze problema cei de la tehnic ... ! :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2

@Lentu: Bun venit în Comunitatea Orange. Despre problema ta:

  • ai încercat să faci plata și fără datele ”automate” ale cardului salvat? Cred că nu.... deci încearcă.
  • de câte luni ți se întâmplă acest ”fenomen” și dacă a fost implicat același card?
  • este un card bancar sau este un alt tip de card emis de vreun IFN? Recomandare: încearcă cu un card bancar.
  • Revino cu detalii și problema se clarifică.

@Lentu Vezi ca in imaginile postate de tine se vad codul de abonat, adresa de e-mail nu este foarte greu de ghicit, iar numarul de telefon este si el destul de simplu de ghicit (ultimile 2 raman de ghicit: ultima cifra pare a fi 3 sau 8, iar penultima pare a fi 7).

Prin social engineering o persoana rau intentionata poate avea acces la datele tale si implicit la contul de abonat si contul de internet banking.

!!! STUDIU DE CAZ aka TOPIC SCOALA VALABIL PENTRU TOATA LUMEA !!!

Te pot suna pe numarul care apare in imagini (repet, nu este greu de ghicit) si ma pot da drept angajat Orange care te suna in urma mesajului postat in Comunitatea Orange, referitor la eroara de procesare a patilor online.

Din acele imagini am deja:

  • Numele tau complet;
  • Adresa de e-Mail asociata contului;
  • Numarul de Telefon;
  • Codul de Abonat;

Pentru siguranta contului o sa te rog sa-mi confirmi CNP tau, seria actului de identitate si adresa de corespondenta asociata contului. Dupa care o sa solicit o confirmare a datelor cardului bancar de pe care ai incercat sa efectuezi plata.

1. Avand aceste date pot solicita resetarea parolei asociata contului Orange, pot solicita o schimbare de SIM pe motiv ca cel actual nu functioneaza in parametri si te-am lasat fara servicii, pot efectua achizitii pe contul tau.

Mergem mai departe ca orice hacker care se respecta.....
In momentul in care o sa am toate datele tale de identificare, voi suna la banca unde ai acel card si ma voi da drept tu, cu imposibilitate de accesare cont si rugaminte de resetare a parolei de internet banking. Banca ma va intreba fix aceleasi date pe care le-am obtinut eu de la tine prin social engineering, dupa care va reseta parola iar eu voi avea acces la contul bancar.

2. Avand acces pe contul tau bancar declar cardul tau pierdut, solicit eliberarea altuia, solicit schimbarea PIN-ului, asociez un alt numar de telefon pe cont, modifica adresa de e-mail asociata contului.

3. Am datele date de acces la contul Orange si datele de acces la contul de Internet Banking. Pot reseta parole si pot avea acces la conturile tale de social media.

Din acest moment "za scai iz za limit" iar pana in momentul in care o sa te lamuresti tu cum sta treaba, am control deplin asupra vietii tale digitale.

Doamnelor si domnilor, aceasta inseamna inginerie socială si cam asa poti ramane fara bani in cont sau te poti trezi ca de pe contul tau de abonat a fost achizionat un abonamet + telefon premium.

Facem o incercare sa vedem ce iese?

@Lentu, am editat noi captura de ecran postată de tine pentru a nu afișa datele tale personale - acestea nu trebuie să fie publice pentru a preveni acțiunile nedorite din partea unor persoane rău intenționate.

Te rugăm să ai grijă pe viitor să nu oferi informații legate de: adresa ta de email, numărul de telefon, informații despre card sau fotografii ale unor documente personale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!