Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu mai pot accesa Orange Customer Voice

De cateva luni nu mai pot utiliza pagina Orange customer Voice pentru ca nu se salveaza setarile politicii de confidentialitate si nu dispare fereasta pop-up. A mai patit cineva asa ceva? Poate sa ma ajute cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@andrei.horeica, colegii ne-au transmis că au remediat această situație. Poți încerca din nou, te rog?
@tomaciprian, ai încercat resetarea parolei?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca tot a deschis cineva un subiect nou in legatura cu Customer Voice, am sa scriu si eu aici problema mea cu acesta. La fel, de cateva luni bune, nu mai pot accesa/intra in contul de Customer Voice, aratandu-mi aceasta eroare (vezi poza). Am incercat login cu adresa de e-mail sau cu numarul de telefon si aceeasi eroare imi arata. E-mail-uri cu sondaje noi de la Customer Voice primesc de fiecare data. Este acelasi cont de pe care stiu acum, de pe care accesez abonamentul meu.
@Orange Assistant, @MihaelaC, @Daniela H, m-ati putea ajuta si pe mine in situatia aceasta?
Multumesc!

Mulțumim pentru postare și sesizări!
Luni vom lua legătura cu colegii noștri care se ocupa de proiectul Costomer Voice și îi vom ruga să verifice situațiile semnalate de voi. Vom reveni aici cu un răspuns.
Weekend plăcut!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut @andrei.horeica,
‏‏‎ ‎
Pagina nu este afișata corect, iar pentru a rezolva problema ta trebuit sa faci câțiva pași simpli.
După ce te autentifici si iți apare aceea pagina, trebuie sa intri in meniul din Browser si sa apeși de mai multe ori butonul minus ca in imaginea pusa de mine pentru ca pagina nu este afișata corect. După ce vei apasă pe butonul de minus o sa vezi ca pe lângă acele căsuțe de marcat, după ele in partea de jos va apărea si un buton de validează sau ok sau accepta. Nu știu exact ce nume are acel buton dar trebuie sa il apeși pentru a trece mai departe.
Sa ne spui daca s-a rezolvat problema.
‏‏‎ ‎
Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Si daca raspusnul tau nu l-a ajutat sa apese ce ?!?!?!?

Problmea semnalata de el pare a fi din backend, ceva linii de cod scrise aiurea si nu are treaba cu browser-ul in sine. Din acest motiv pagina, ma rog acel pop-up, nu pare a fi responsive.

Salut rafa.helper,

Am încercat deja aceasta varianta, dar nu am reușit nimic. Acea fereastra pop-up apare iar și iar ca într-o buclă infinita. Am încercat azi sa intru pe pagina de la Orange customer voice si nu o pot accesa deloc.

@andrei.horeica, colegii ne-au transmis că au remediat această situație. Poți încerca din nou, te rog?
@tomaciprian, ai încercat resetarea parolei?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!