Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Îmi lipsesc programe TV din grilă, începe de la nr 3, antena stars, lipsește ProTv, antena 1! Am cautat canalele și la fel, oare ce se întâmplă?
Atunci este clar că nu e antena reglată bine! Cheamă pe cineva priceput, pentru că mai trebuie un pic mișcată ( foarte fin) pentru a se putea prinde toate frecvențele. Bineînțeles că ulterior se face o rescanare și totul va fi ok.
Succes!
Alte răspunsuri
Buna @Elena_33,
Este necesar sa iei legatura cu Orange pentru a verifica situtia ta.
Alege una dintre metodele de contact de aici: https://www.orange.ro/contact/
Nu uita sa revii in comunitate sa ne spui daca s-a rezolvat problema si cum.
Ei mi-au spus ca IT-isti lor se vor uita peste aceasta problema maine. Speram sa se remedieze!
Bună Elena!
Ai tv satelit sau cablu?
Te întreb pentru că la tv satelit, de exemplu, dacă nu e reglată bine antena, pot să nu se vadă anumite programe la scanare.
La tv cablu, într-adevăr, trebuie ajutor de la Suportul Orange.
Succes!
Am TV satelit,prima oara îmi scria lipsa semnal apoi au dispărut când a venit semnalul
Atunci este clar că nu e antena reglată bine! Cheamă pe cineva priceput, pentru că mai trebuie un pic mișcată ( foarte fin) pentru a se putea prinde toate frecvențele. Bineînțeles că ulterior se face o rescanare și totul va fi ok.
Succes!
Mulțumesc, sper sa reușesc... O zi frumoasă
Trebuie să reușești! Poți cere la Orange să vină un instalator autorizat!
O zi frumoasă!
Am rezolvat
Foarte bine! Felicitări și sper să nu mai ai probleme de acest fel!
@Elena, ne bucurăm că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
Ce se întâmplase de fapt, care a fost problema?
@user223, s-a rezolvat și la tine?
În ziua respectiva a nins și s-a luat semnalul, ulterior a revenit însă au dispărut unele programe din lista! La indemnul lui vio73 l-am rugat pe soțul meu sa miște puțin antena, am rescanat și gata au revenit!! Va mulțumesc!!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.