Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salutări!
-
După multă vreme în care nu am avut acces la "Istoric Puncte Thank You", am observat azi că și-a revenit și la mine (ultima activitate era din 2018)
-
1. La voi a funcționat istoricul în ultimii 2 ani?
-
2. Pe data de facturare 11/08/2020 văd o achiziție -202 pcte - parcă atunci s-a schimbat programul Thank You?
(nu-mi aduc aminte să fi cumpărat ceva -am verificat în Comenzile Mele din My Account și nu apare nimic)
-
3. S-a resetat sistemul puncte Thank You vara aceasta? V-au dispărut și vouă punctele la data voastră de facturare?
-
4. Ar fi putut cineva să-mi fure punctele? (ținând cont că nu văd comanda online, mă gândesc că doar în vreun magazin fizic)
Punctele thank you se acumulează timp de 3 ani și după care încep să expire. La mine nu funcționează, istoricul, în continuare.
Ca să îți răspund punctual:
1. Nu, la mine este nefuncțional de prin 2019,cu ajutorul lui Orange Helper l-au mai actualizat manual.
2. De investigat
3. Nu s-a resetat
4. Nu știu ce să zic, acces la contul tău, ai tu și reprezentați Orange din CC sau magazin.
Referitor la achiziția din august 2020,poti pune un screenshot cu acțiunea în sine și îți recomand să depui o sesizare la Orange prin intermediul canalului Contact din aplicația My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
Wow - chiar funcționează! :)
Mulțumesc și sper să meargă bine la toată lumea...
Actualizarea se face doar la logare/ autentificare în cont. Recomandarea colegilor noștri este ca, înainte de vizualizarea istoricului punctelor, să se facă o delogare/ relogare în aplicația mobilă sau să se utilizeze My Orange desktop/ laptop.
DanielaH a răspuns
Abonat a răspuns
DanielaH a răspuns
Abonat a răspuns
Abonat a răspuns
Abonat a răspuns
Ascary a răspuns
Abonat a răspuns
Abonat a răspuns
GOLDzila a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Abonat a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.