Buna ziua tuturor, revin catre voi cu o intrebare la care probabil nu s-a gandit nimeni sau aproape nimeni. Dupa cum stiti, atunci cand vrei sa achizitionezi un abonament Yoxo, ai nevoie de un cont My Orange, daca nu aveai deja unul. Te loghezi cu el, iti activezi contractul si totul e ok, insa cand vrei sa inchizi totul, in aplicatia Yoxo nu se sterg datele cu caracter personal, ma refer aici la contractul in sine, care ramane acolo si poate fi oricand descarcat si totul vazut in clar. Mai mult decat atat, un cont Yoxo inchis nici nu mai poate fi refolosit, deci la ce folos?
E de ajuns sa se sparga parola si sa se fure datele personale ale clientilor in aceasta situatie.
Va rog sa transmiteti mai departe si sa ne scrieti aici ce masuri ati luat.
Asta ca o completare la ce a patit un client aici, cu un abonament nou, fara ca el sa fi solicitat asta:
https://forum.softpedia.com/topic/977923-orange-helper/page__st__13320#entry27157964
Dar mai multe despre acest subiect in alta sectiune...