Întrebare fară răspuns

Protectia datelor cu caracter personal in cazul anularii abonamentelor Yoxo

Buna ziua tuturor, revin catre voi cu o intrebare la care probabil nu s-a gandit nimeni sau aproape nimeni. Dupa cum stiti, atunci cand vrei sa achizitionezi un abonament Yoxo, ai nevoie de un cont My Orange, daca nu aveai deja unul. Te loghezi cu el, iti activezi contractul si totul e ok, insa cand vrei sa inchizi totul, in aplicatia Yoxo nu se sterg datele cu caracter personal, ma refer aici la contractul in sine, care ramane acolo si poate fi oricand descarcat si totul vazut in clar. Mai mult decat atat, un cont Yoxo inchis nici nu mai poate fi refolosit, deci la ce folos?

E de ajuns sa se sparga parola si sa se fure datele personale ale clientilor in aceasta situatie.

Va rog sa transmiteti mai departe si sa ne scrieti aici ce masuri ati luat.

Asta ca o completare la ce a patit un client aici, cu un abonament nou, fara ca el sa fi solicitat asta:
https://forum.softpedia.com/topic/977923-orange-helper/pa...

Dar mai multe despre acest subiect in alta sectiune...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Multumesc mult. Trebuie luate masuri in ceea ce priveste conturile Yoxo inchise, cum am zis. Am chiar eu cateva si nu e ok sa imi ramana datele acolo, mai ales ca nu le pot refolosi pentru alte abonamente de tip Yoxo.

Ma gandesc ca s-ar putea face un script care sa stearga automat conturile Yoxo dezactivate dupa o perioada de timp predefinita, de exemplu dupa 2-3 luni, pentru ca, asa cum am mentionat, oricum nu le poti refolosi sa reactivezi un Yoxo nou pe ele. In felul acesta se elimina riscul de scurgere de informatii si clientul interesat e mai bine sa isi refaca contul de la zero.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!