Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu imi merge aplicația Orange Money

De câteva zile nu-mi mai merge aplicația Orange Money! S-a rezolvat problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ce eroare intampini? la mine este funcțională. Dezinstalează aplicația curentă, dai restart la telefon și o reinstalezi, s-ar putea să meargă. Poate ai noroc și merge doar cu un restart la telefon. Succes.

@alecss_pop In ultimile zile platforma Orange Money a avut extrem, extrem de multe probleme, de la plati dublate si terminand cu afisarea eronata a valorii soldului.

Aceste aspecte nu au facute publice de catre reteaua nr 1, pentru ca asa-i in tenis!

Subscriu la ce a zis @FaraUnID. Deja e foarte frustrant sa incerci sa faci o plata sa iti spuna fonduri insuficiente, te uiti in aplicatie si vezi ca ai bani, apoi ca nu ii mai ai, iar peste 2 zile vezi dublu la cat aveai initial. Nici nu mai sti daca sunt bani tai reali sau nu. Ai putea crede ca ai fost furat sau ca te-ai imbogatit peste noapte.
Ca Orange Money sa fie un succes ma astept sa vad o stire de genul: "Orange a decis sa ofere serviciile Orange Money prin aplicatia Revolut!" :))
In perioada urmatoare trebuie sa iau o decizie cu privire la acest cont Orange Money, daca il mai pastrez sau nu. :|

Si mai frustrant este faptul ca nu au nici un fel de reactie publica, in conditiile in care discutam despre o aplicatie menita sa gestioneza plati si implicit banii clientilor, iar aceste probleme dureaza de cateva zile bune.

Probabil ca asteapta ca rahatul sa loveasca ventilatorul, dupa care sa vina cu un comunicat in limbaj de esenta tare, tipic fatucilor de PR si prin care sa spuna ceva in genul:

"Momentan o parte din clientii nostri intampina probleme ...... va asiguram de faptul ca specialistii lu' peste lucreaza la identificarea si remedierea problemelor in cel mai scurt timp posibil ...... revenin cat situatia va fi remediata" - Sec, fara substrat si fara substanta.

La mine nu merge de o saptamana. Am reinstalat aplicatia si acum nici nu ma mai pot autentifica (eroare tehnica)! Tichet deschis, vorbit la call center, s-a rezolvat nu se poate! Cica sa asteptam. Cam cat, asa?!

@Tenea si @alecss_pop Cum spune poetul american: Time is money! Sau cum a precizat @rafa.helper cat timp astepti acorda o sansa Revolut.

Noi, ca si natiune, avem multe minusuri semnificative la care suntem supusi: sistemul medical, infrastructura, guvern sau mentalitate. Dar, cel putin din prisma sistemului bancar, avem libertatea de a alege. In acest context, cu siguranta, nu esti nevoit sa ai emotii de fiecare data cand vrei sa faci o plata, cand intri in aplicatie si vezi tranzactii dublate si sold afisat eronat sau in momentul in care incerci sa-ti folosesti cardul si te lovesti de fonduri insuficiente cu toate ca exista bani in cont.

Sunt banii tai, ai muncit pentru ei. Nu asa trebuie sa functioneze lucrurile. Daca ai aceasta posibilitate, treci la un serviciu de banking veritabil care sa-ti ofere si o platfoma online accesibila din browser si nu doar o aplicatie scrisa pe genunchi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!