Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Încărcare cartela prepay cu plata in factura

Bună seara! Am bifat din contul meu opțiunea de reîncărcare a doua cartele prepay cu plata in factura in date diferite. Astazi, trebuia reîncărcată automat una din cartele. Deși astăzi am primit mesaj de confirmare a reîncărcării cu 5 € a uneia dintre cartele ..de pe numărul respectiv nu se poate apela. "lipsa credit"..de ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Dana, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Spune-ne, te rog, s-a primit SMS de confirmare și pe numărul PrePay reîncărcat? Numărul se află în țară sau în roaming? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Se efectuează operațiunea din momentul primirii confirmării pe ambele cartele, transfer-primire. In maxim 24 ore de când ai făcut transferul se confirma.

@Dana, care mai e situația cu reîncărcarea? E totul în regulă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bună seara! Problema s a rezolvat cu ajutorul unui consultant Orange. Eu "am creat" problema :) Nu bifasem corespunzător opțiunea. Bifasem opțiunea 5€ cu internet in loc de 5€ voce. Domnișoara consultant "a descurcat ițele".
Mulțumesc frumos!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!