Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună seara! Am bifat din contul meu opțiunea de reîncărcare a doua cartele prepay cu plata in factura in date diferite. Astazi, trebuia reîncărcată automat una din cartele. Deși astăzi am primit mesaj de confirmare a reîncărcării cu 5 € a uneia dintre cartele ..de pe numărul respectiv nu se poate apela. "lipsa credit"..de ce?
Răspunsuri
Dana, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Spune-ne, te rog, s-a primit SMS de confirmare și pe numărul PrePay reîncărcat? Numărul se află în țară sau în roaming? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.
Se efectuează operațiunea din momentul primirii confirmării pe ambele cartele, transfer-primire. In maxim 24 ore de când ai făcut transferul se confirma.
@Dana, care mai e situația cu reîncărcarea? E totul în regulă?
Bună seara! Problema s a rezolvat cu ajutorul unui consultant Orange. Eu "am creat" problema :) Nu bifasem corespunzător opțiunea. Bifasem opțiunea 5€ cu internet in loc de 5€ voce. Domnișoara consultant "a descurcat ițele".
Mulțumesc frumos!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.