Întrebare fară răspuns

Cum se reactiveaza serviciul daca a fost suspendat pentru neplata factura?

Cum se reactiveaza serviciul daca desi am platit factura, acesta a fost suspendat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Vezi ca din contul de abonat poti trimite confirmarea platii pentru a grabi procesul de reactivare a abonamentului. Daca nu te descurci suna la Serviciul Clienti (banuiesc faptul ca trebuie sunat de pe un alt telefon din moment ce abonamentul tau este suspendat), intra in legatura cu un operator si ofera-i datele de identificare ale platii.

Sau, varianta clasica a deplasatului in magazin avand la tine chitanta aferata platii efectuate.

@Estera_1: Dupa ora 9:00, poti intra online cu un reprezentant orange de pe chat-ul Djingo din pagina www,orange,ro. Internet-ul pare sa iti fie functional, chiar daca nu cel aferent numarului de mobil in cauza.
Revino pe topic daca ai nelamuriri sau cu informatii despre stadiul solutionarii problemei.

Serviciile se reactivează după un anumit timp, nu chiar imediat, mai ales că era weekend. Cel mai repede se rezolvă când se fac plățile din My Orange sau din Shop, adică aproape instantaneu. Dacă ai făcut-o la o bancă sau altundeva, durează mai mult un pic (una-două-zile, în cursul săptămânii).Sper că acum deja s-a rezolvat problema!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!