la 13-02-2023 08:42 AM - editat ultima oară la 13-02-2023 08:56 AM de DanielaH
Buna ziua
Am solicitat suspendarea tuturor serviciilor orange incepand cu 12.01.2023.Nu s-a intamplat acest lucru. Am solicitat refacerea facturii trimise in avans deoarece am fost preluat de alt furnizor. Nu am fost bagata in seama. Am observat in cont ca mi s-au suspendat serviciile (nu le mai foloseam de o jumatate de luna) dar culmea au emis o alta factura in avans. Ce se poate face inainte de a ma adresa protectiei consumatorului?
la 13-02-2023 09:08 AM
Poti sa depui o reclamatie aici: www.orange.ro/contact
Poti vorbi cu un consultant pe Djingo, poate te va lamuri cu privire la noua factura emisa. De asemenea, poti incerca sa apelezi 0374300300.
Probabil ti s-a emis o noua factura deoarece erai in perioada contractuala a abonamentului Orange.
la 13-02-2023 09:28 AM
Culmea este ca perioada contractuala de 24 de luni a fost in 12 ianuarie,atunci cand am solicitat reziliearea contractului.Am depus reclamatie dar nu raspund scris,te contacteaza telefonic.
la 13-02-2023 09:42 AM
Trebuie sa asteptati sa va contacteze. Puteti solicita informatii si pe Djingo, ii cereti "transfer consultant", asa e mai rapid, sau la 300, daca mai aveti numar Orange. Poate s-a facut o greseala, sau poate ati beneficiat de ceva reduceri care acum v-au fost facturate. Trebuie o analiza a contului dvs, iar noi in comunitate suntem marea majoritate clienti. Numai un consultant va poate ajuta.
la 13-02-2023 11:42 AM
Niculina, daca a expirat prioada contractuala, poti renunta oricand la contract fara probleme. Cel mai bine ar fi daca ai putea merge direct la un Orange Shop sau la un sediu Orange Romania Comunications, daca esti client OROC (fost Telekom). Fata in fata nu se pot preface ca nu au primit cererea ta.
la 15-02-2023 09:56 AM
@niculinaboronti, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 16-02-2023 02:35 PM
Nu s-a rezolvat nimic.Poate are cineva idee de ce din decembrie 2022 au scumpit tarifele cu 24,3%?
Nu au avut amabilitatea sa-mi raspunda.
la 16-02-2023 02:43 PM
Fiecare serviciu s-a scumpit cu 1 euro și au anunțat în factura anterioară scumpirii.
la 16-02-2023 04:04 PM
Buna,
Nu te mai chinui sa vorbesti cu cineva de orange. Ei sunt instruiti.... stii tu cum. Plangere la ANPC si ANCOM !!! Vei fi contactata imediat de Orange. :))
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor