Întrebare fară răspuns

Interfața noua reîncărcare din cont My Orange

Azi am vrut sa incarc un număr prepay direct din aplicația my Orange și am văzut , prima dată cu dezamăgire , că secțiunea respectiva este modificată radical.
Părerea mea , din cauza că încă nu m-am obișnuit , este că reincarcarea am făcut-o în timp mai îndelungat fiindcă a trebuit să citesc cu atenție fiecare pas dar imediat am văzut că îmi apare agenda și ar fi mai ușor să selectezi numărul direct de acolo.
Întrebarea mea pentru cei care au gândit aceasta formă este : ar trebui sa ne fie mai ușor sau sa ne pierdem mai mult timp cu această acțiune fiindcă cea veche era aproape perfecta .?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Madalin: incarc prepayuri de peste 15 ani si nu am intampinat astfel de probleme descrise de tine. Poti sa revii cu detalii privind care etapa din MyOrange ti-a creat dificultati? "Agendă" eu nu am gasit in procedura de incarcare prepay.
Daca te ajuta, vezi si sectiunea de AJUTOR a Orange: https://www.orange.ro/help/care-sunt-metodele-de-rencrcar...

Hai ca este mișto, noua interfață, în plus reîncărcarea se face pe categorii și partea cu agenda este super tare, pentru a nu mai greși vreo cifra la un număr și a reîncarca altcuiva. Am pățit-o de câteva ori.

Sincer, și eu am întâmpinat ceva probleme la schimbarea interfeței, dar m-am obișnuit apoi și lucrurile au decurs normal. Trebuie un pic mai multă atenție până te obișnuiești. Oricum, nu mai ai cum să greșești, asta e clar și e mult mai plăcută ochiului. Sigur, e normal ca fiecare să aibă preferințele sale!

@Mădălin Orice modificare care vizeaza direct persoana, indiferent de natura si domeniu ei, necesita un timp de tranzitie si la inceput pare "total aiurea" pentru era "mult mai mishto cum era inainte". Asta pentru ca in creierul uman se creeaza niste automatisme, care trebuie reprogramate.

Aceste lucruri sunt perfect normale si tin de natura umana, deoarece nu suntem roboti sa ne putem adapta automat la o simpla comanda data din mouse sau tastatura.

Sunt absolut convins de faptul ca in momentul in care ti-ai schimbat telefonul mobil, televizorul, masina, mobila din casa, etc in prima faza ai avut fix acelasi sentiment

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!