Întrebare fară răspuns

Am reîncărcat cartela mea cu 5 euro si nu mi s-a alocat creditul cumpărat

Am reîncărcat cartela mea cu 5 euro si nu mi s au bagat. A doua zi am sunat la servicii cu clienții sa intreb cauza si cica ei inca lucreaza la asta si într-adevăr e problema de la ei, am mai sunat azi iar, tot aceeasi chestie mi s a zis. Adica eu trebuie sa astept cateva zile fara internet si minute doar pentru ca e problema la ei ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Am crezut ca s-a rezolvat..
Este, cu siguranta, foarte neplacut sa nu poti folosi telefonul, asa cum ai nevoie si sa nu depinda de tine..

Ciudat rău, pentru că de regulă, rezolvă pe loc. Depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și poate ai noroc să se rezolve în termen relativ scurt. Succes!

@Cristina_27:Cum ti s-a rezolvat solicitarea? Ti s-a incarcat contul cu cei 5€?

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Propun partial schimbarea titlului topicului, în loc de "nu mi s-a băgat", să fie utilizat "nu mi s-a alocat creditul cumpărat".
Ai rezolvat până la urmă?

Din păcate nu s a rezolvat nimic .. am sunat din nou , tot nu au un termen .. mi am reîncărcat cartela din nou, nu pot aștepta ca ei sa Imi dea creditul si poate nici asa.... rusine celor de la Orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!