Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme semnal fibra Orange ( TV si Internet )

Buna seara . Adaug la intrebarea mea : MERITA ??? Contract de servicii TV si Internet de la Orange ? si sesizarea mea facuta catre cei de la Orange : Buna seara . Din pacate nu s-a rezolvat NIMIC in privinta semnalului TV si a Internetului ,desi am primit de la colegii dvs. asigurarea ca in cursul zilei de astazi 4 iunie 2020 aceasta problema va fi rezolvata!? ( Problema este de mai bine de 48 de ore ! )
Am inteles ,ca si explicatie data de operatorii dvs ca este o problema cu FIBRA si cumva din IT s-au deconectat mai multi abonati !!?? ok am inteles si am asteptat dar nici dupa 48 de ore nu s-a rezolvat !? Nu mai pun la socoteala si posibilitatea de a zapacii televizorul din setari ,deoarece dupa un restart al routerului semnalul tv apare pt 4-5 secunde si dupa aceea dispare. Cred ca era decent sa fim informati ( apel/sms ) asupra unor probleme tehnice si sa nu zapacim aparatele. Nu credeti ?
Si nu ma incalzeste cu nimic scuze reparatorii de gen ca se poate activa pe mobil nu stiu ce GB de net pt hotspot. Am platit pentru canale tv pe televizor nu pe telefon ! Iar de internet ce sa zic ? Aceeasi situatie ( routerul este functional ,legatura din el cu aparatele este ok dar lipsa conectare internet. Deci ca si concluzie : am sperat ca sunt cumva mai bune serviciile dvs dar m-am inselat ,mai bine ramaneam conectat la vechea firma ( DIGI ) . In speranta sa se gaseasca o solutionare cat mai rapida ,va multumesc !?
Am primit un numar de inregistrare al sesizarii ( 4.06.2020 / ora 22.30 )
Sper ca in termenul de 48 de ore dat de catre cei de la Orange sa se rezolve problema. Daca nu ,ma vad in situatia de a denunta contractul de TV si Internet . Nu este normal sa nu fim anuntati de probleme tehnice si sa nu beneficiem de produsul platit. Scuzele reparatorii nu isi au rostul !!! Seara buna tuturor

Răspunsuri

Pagina 3 din 5

Multumesc @ddrako pentru sustinere. Eu am apelat din nou serviciul clienti si am facut cerere de inchidere pt 2 abonamente mobile si pentru abonanamentul de Tv si net. Mi-au spus ca s-ar putea sa se perceapa niste taxe la tv si la net (nu au spus cat), voi afla atunci cand ma vor contacta cei de la Rezilieri. Sper sa se razgandeasca cu aceste taxe care nu sunt justificate.

@Razvan - eu am avut inainte de la DiGi si regret ca am renuntat. Cand am avut o problema, operatorul din Call Center s-a chinuit macar sa ma ajute, a dat restart la router (si uneori chiar a mers), daca a fost nevoie de interventie, in aceeasi zi pana seara venea cineva. Nu m-a dus nimeni cu zaharelul ca stai sa vezi ca azi, maine, poimaine, iar in momentul de fata nu imi mai dau nici un termen. Mi-au spus direct care sunt problemele si daca nu stiau din Call Center, rezolva baiatul de la interventie. Dar macar venea cineva. De aici din Call Center nu am auzit decat intrebarea “ce apare pe tv?” (De parca ce ar putea sa apara pe Tv decat lipsa semnal)Si “ce becuri se aprind pe router?” Si apoi ca vor face o sesizare. Nu a venit nimeni de la interventie.

Ca sa nu mai spun ca acum cateva luni, am sunat sa spun ca am probleme cu netul. Mergea cu fluctuatii, abia reuseam in cateva minute sa incarc o pagina. Dupa ce am trecut de intrebarile lor tragico-amuzante din protocol (pe principiul dar aveti routerul bagat in priza), mi-au spus ca ei vad in sistem ca 50% din zona mea este in parametri de functionare. Adica, eu, daca ma aflam in cealalta parte de 50% de nefunctionare, trebuia sa tac si sa astept sa se mute zona mai spre mine. Cat traim, invatam se pare. O data ce esti client, nu mai esti o prioritate.

Ancap, dacă ai luat vreun aparat (telefon) mobil va trebui să achiți cv subvenției lui, ca tot ai zis că ai depus notificare de reziliere, inclusiv la abonament mobil de voce, nu te va scăpa de taxă nici Anpc.

@Razvan nu e vorba de taxe pentru telefoane sau alte device-uri, este vorba de taxa pe care ei o numesc cumva “de justa despagubire”, care este de altfel abuziva. Si sunt sigura ca cei de la Anpc vor fi de acord cu asta.

Pentru putin, AncaP . Macar aici sa ne putem sustine ideile si problemele. Despre abonamentele de voce nu am probleme ,inca sunt ok si nu am de gand sa fac ceva in denuntarea lor. Dar despre abonamentul de Tv si Internet este alta discutie. Deja sunt mai mult de 72 de ore de lipsa servicii iar problema nu este inca rezolvata. Ramane sa citesc ffff bine contractul si posibilitatea de a renunta la serviciile de tv si internet. Nu este vina mea ca nu pot sa-si repare o defectiune in sistem. Si mai ales ca nu au informat corect clientii asupra acestei defectiuni. Aceleasi explicatii telefonice le-am primit si eu ( scuze penibile si indicatii si mai si ...).
Ps: update servicii TV/Internet : NIMIC !!! aceasi situatie si acum 6.06.2020 / ora 16.00

Subvenția la telefon intră tot la justă despăgubire, oricum Orange a renunțat din februarie la taxă pentru reziliere anticipată a abonamentelor de telefon mobil.

Asa este. Citim contractul fff bine si daca exista vre-o sansa sa denunt contractul Tv si Internet fara taxe si penalizari ,o voi face neaparat saptamana viitoare . Voi merge pregatit cu dosar cu toate convorbirile si raspunsurile oferite din centrala Orange. Pentru problema tehnica a lor nu trebuie sa platim noi ca si clienti. Este dreptul nostru sa cerem raspunsuri /solutii /scuze / reparatii !!! Din lipsa serviciului de internet se pot pierde afaceri , respectiv bani ! Cine despagubeste pentru aceste lucruri ?
Ps: Aceasi situatie : NIMIC !!! ZERO semnal Tv si Internet ! Ce sa mai zic de apel/sms din partea Orange....

Revin dupa citirea si intelegerea contractului . Nu este deloc in avantajul clientului . Oricum l-am semnat ca primaru :(
Vina mea ,imi asum acest lucru. Trebuia sa citesc foarte bine inainte de semnare partea cu solutionarea litigiilor. Acolo au stipulate o gramada de scuze si termene penibile ( 90 zile !?) pentru rezolvarea unei sesizari. Va pun in atasament o parte din acest contract care este public de pe site-ul Orange ( ca sa nu mai fiu atentionat ca postez aiurea! )
Ca si concluzie : Au tot timpul din lume sa remedieze probleme cand si cum vor ei ,noi ca si clienti putem doar astepta mila lor in vederea solutionarii. Au ca si termen 90 de zile !!! Repet : greseala fatala in semnarea acestui contract fara sa citesc fff bine ce prevede el. Dar ....#REZIST :)
Chiar si cu prevederile contractuale precizate se poate face o reclamatie la O.P.C . Si aici nu este vorba de calitatea si operativitatea angajatilor. Este vorba de comunicare corecta si loiala cu clientii .
Nu am reusit sa atasez pagina din contract ,dar voi da copy/paste in urmatorul mesaj

Continut din contractul de Tv si Internet :
**Pentru clientul care a încheiat un contract de abonament cu Orange România, răspunsul la reclamația formulată va fi înaintat într-un termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data primirii/înregistrării acesteia. Clientul poate contesta valoarea facturii lunare de abonament prin formularea unei reclamații scrise către Orange România S.A., în termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii, indicând în mod obligatoriu suma contestată și/sau Serviciile facturate contestate. Orange România va transmite Clientului răspunsul motivat la reclamația formulată, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrării reclamației acestuia. Atât în cazul clientului care a încheiat un contract de abonament, cât și în cazul clientului care beneficiază de servicii PrePay, pentru reclamațiile care necesită investigații complexe, termenele precizate anterior, necesare Orange România S.A. pentru formularea răspunsului la reclamația Clientului, se pot prelungi până la 90 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrării reclamației. În această situație, Clientul va fi contactat de către Orange România în termen de 30 de zile lucrătoare (sau 60 de zile calendaristice pentru clienții serviciilor PrePay) de la data primirii reclamației și va fi informat cu privire la stadiul intermediar de soluționare a reclamației sale. Totodată, acestuia i se va reaminti faptul că datorită unor investigații complexe de natură tehnică va primi un raspuns final în maxim 90 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrarii reclamației sale. Termenul de înregistrare a unei reclamații este de maximum 5 zile lucrătoare de la data primirii ei de către Orange România. Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este: - pentru serviciul de voce, 24 de ore de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, cu excepția situațiilor în care termenul nu poate fi respectat din cauze neimputabile Orange România – de exemplu: condiții meteo nefavorabile, orice cauze care conduc la imposibilitatea de acces la echipamentele Orange România etc. - pentru serviciile de date, 24 de ore de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, cu excepția situațiilor în care termenul nu poate fi respectat din cauze neimputabile Orange România – de exemplu: condiții meteo nefavorabile, orice cauze care conduc la imposibilitatea de acces la echipamentele Orange România etc. - pentru serviciile TV, 72 ore de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului. În cazul în care remedierea Serviciilor TV nu este sub controlul exclusiv al Orange România (de exemplu: în cazul netransmiterii semnalului de către furnizorul de conținut audiovizual, defecțiuni ale satelitului, calitatea serviciilor de internet furnizate de terții contractați de client, etc.), Orange România va lua toate măsurile necesare pentru a remedia defecțiunile apărute, fără însă a putea garanta un termen limită de remediere. Pentru echipamentul DTH, termenul de remediere este de 7 zile (168 de ore) de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, sub rezerva ca personalul Orange sau tehnicienii autorizați pot accesa locația în timp util și nestingherit.**
No Comment. Suntem prostiti cu hartiile/ contractul in mana .

Da ,72 de ore ,am inteles asta . Dar hai sa facem un calcul : din data de 3 iunie ora 13.00 ( un rest de 11 ore ) + data de 4 iunie+ 5 iunie ( 24 X 2= 48 ) / total 59 de ore pana azi .Astazi 6 iunie alte 24 ( nu cred ca vor aparea tehnicienii astazi ) ,avem 83 de ore. Deci ? ma incadrez in problema ? Eu cred ca da
Insa apare alta problema :
**Orange România va lua toate măsurile necesare pentru a remedia defecțiunile apărute, fără însă a putea garanta un termen limită de remediere. Pentru echipamentul DTH, termenul de remediere este de 7 zile (168 de ore) de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, sub rezerva ca personalul Orange sau tehnicienii autorizați pot accesa locația în timp util și nestingherit.**
Pana nu se fac 168 de ore nu pot face mare lucru !? Mama ei de viata ! Atentie tuturor ce vreti un contract de servicii ! Cititi bine ,mai ales partea cu rezolvarea litigiilor.

Eu cred ca vreti sa gasiti o modalitate de a scapa de contractul Orange fiindca ati gasit ceva mai bun poate. :) Am asa un feeling...sigur,pot sa ma și înșel :))

Ascary : Va raspund ,sper sa nu fiu considerat nepoliticos in ce urmeaza :
1. Cititi toate mesajele mele legate de aceasta problema
2. Daca reusiti sa intelegeti ceva din aceste mesaje si din mesajele altor abonati nu ar mai trebui sa ma justific la dvs despre demersurile solicitarii mele catre Orange de a rezolva o problema tehnica (IT )
3. Nu imi subapreciati inteligenta ,o fac destul cei din sistemul Orange.
4. Daca era vorba sa gasesc altceva ,atunci nici nu mai imi pierdeam timpul cu aceste mesaje si implicit denuntam contractul.
Am vrut initial sa vad daca mai sunt abonati in situatia mea. Ce sa vezi ? Nu sunt singurul !!!
Iar ca si incheiere va doresc sincer sa patiti la fel : deconectare a serviciilor dintr-o greseala de IT a operatorului si neanuntarea si scuzele de rigoare catre abonat.
Daca mai vreti detalii cititi TOT ce au scris si raspuns si alti abonati !
Chiar m-am enervat : VA DORESC ACEEASI PROBLEMA sa intampinati! Sa vad atunci daca am dreptate sau nu,asa am eu un feeling ca nu v-ar placea :)))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!