Întrebare cu răspuns(uri)

Daca trec pe abonament yoxo ce se întâmplă cu vechiul abonament?

Ce se întâmplă cu abonamentul vechi daca treci la un abonament yoxo?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Poti trece de la vechiul abonament daca nu mai ai perioada contractuala. In schimb vei pierde vechimea, punctele thank you daca nu mai ai alt numar pe cont.
Poti gasi mai multe subiecte in comunitate daca introduci la "cauta in comunitate" cuvantul cheie Yoxo.
https://comunitate.orange.ro/questions/2273684-ce-este-yoxo

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (8)

73%

8 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

73% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Poti trece de la vechiul abonament daca nu mai ai perioada contractuala. In schimb vei pierde vechimea, punctele thank you daca nu mai ai alt numar pe cont.
Poti gasi mai multe subiecte in comunitate daca introduci la "cauta in comunitate" cuvantul cheie Yoxo.
https://comunitate.orange.ro/questions/2273684-ce-este-yoxo

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Nu trebuie sa iei legatura cu un operator. In momentul in care optezi pentru Yoxo se face automat trecerea de la vechiul abonament, la acest abonament fara perioada contractuala.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Bun venit în Comunitate. Poți trece pe yoxo doar dacă nu mai ești în perioadă contractuală și pierzi vechimea și bonusurile celelalte, plus că nu găsesc dacă îl poți asocia și cu alte abonamente.

Eu n-as renunta la un abonament cu vechime sa trec la Yoxo.. De exemplu, pe cel mai vechi abonamet, care a trecut de 19 ani, am 9.5 gb de net, datorită vechimii, iar, pe cel mai recent, care a facut recent 2 ani, am 1 gb.. Poate cu acesta sa jonglez, dar, abia peste 2 ani, pentru ca abia l-am prelungit, deci nu mai am cum..

Mai au foarte mult de lucrat la acest abonament ca si nivel de informatii,cum ar fii daca aleg abonamentul de 20 de gb inclus si nu folosesc nici unul cati bani obtin inapoi sau daca acest face parte din family chiar daca nu primeste beneficiile aboanmentului in gb sau ca si reducere(vezi oferta love) pe factura.Informatiile de pe site sunt saracaciose ceea ce iar denota lipsa de profesionalism al celor de la marketing,vii cu un produs despre care nu ai multe informatii si il publici ca sa nu mai spun ca nici cei din call center nu stiu despre acest abonament foarte multe.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!