Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile desi am o optiune activa si valabila

Acum 4 zile mi s a reactivat optiunea si dupa doua zile nu a mai mers internetul. Am sunat la orange si mi au trimis niste setari si a doua zi iar nu a mai mers. La reactivarea optiunii am avut 1€ in cont ramas care s a consumat si apoi am reincarcat cu 4€ care la fel s au consumat (nu pot sa mi explic de ce pt ca am gb in optiune si nu s au terminat). Am scos cartela, am resetat telefonul, am oprit, am pornit datele mobile si tot nu merge. A mai patit cineva? Ma puteti ajuta cumva?

Răspunsuri

Ce valoare avea opțiunea? S-a consumat acel euro rămas înainte sa reîncarci cu încă 4? Ce opțiune ai activa la acest moment? E posibil sa nu mai ai net, sa-l fi consumat?
Ar trebui sa pui o captura din My Orange, sa se vadă exact ce spune, dar, fără a fi vizibile datele personale..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Trebuie sa oferi ceva mai multe informatii:

  • Ai reincarcat credit din care trebuia sa se activeze acea optiune
  • Ai reincarcat direct cu optiunea respectiva
  • Ai o optiune recurecnta sau trebuie activata manual in fiecare luna prin reincarcare
  • Luna trecuta ai avut acelasi probleme
  • Ai schimbat recent telefonul

In momentul de fata la Info Credit ce informatii ai? Ai primit SMS de confirmare ca acea optiunea s-a reactivat?

Este posibil ca optiunea ta sa se fi reactivat ceva mai tarziu decat in mod normal (congestii in retea, circumstantele actuale, alte motive), iar in acea fereastra de timp in care, in mod normal trebuia sa se reactive optiunea, traficul de internet efectuat de tine sa fi consumat din credit.

Opțiunea i s-a reactivat automat, după ce a relatat initiatorul. După expirarea opțiunii, reactivarea se face la ora 4, timp în care este necesar să oprești consumul de date, ca să nu consume din credit.
Ai verificat resursele incluse la 333 sau la *133#. Care este locația, unde nu îți funcționează datele mobile, poate este o problemă în zonă?

Am optiune de 6€ care s a reactivat automat atunci cand a expirat cea de luna trecuta. S a activat pe 14.04.2020. De pe 14 pana pe 16 acel euro s a consumat si pe 16 am reincarcat cu 4€ pt ca era valoarea minima si am crezut ca din cauza ca am 0€ nu merge internetul cu toate ca puteam sa sun sau sa dau mesaje. Nu aveam cum sa consum netul in doua zile in conditiile in care acasa am wifi si la munca stau 8 ore si n am timp sa stau pe net.

Am incarcat cu credit si optiunea s a reactivat noaptea. Nu am mai avut aceasta problema. Am acelasi telefon de trei ani si cartela de mult mai mult timp. La credit info am optiune activa. Va pun poze.

Cei de la orange mi au trimis setari mms pe 16 cand am sunat, dar eu aveam deja toate setarile la telefon ca il folosesc de atata timp. Doar daca n au schimbat ei ceva in ultima saptamana. Si m au ajutat o zi dupa care iar nu mai merg datele..

Nu știu daca am înțeles bine... la momentul reactivarii tu aveai 7€ credit și după reactivare opțiune ai rămas cu 1€?!..
E ciudat ca îți consuma din credit, dacă opțiunea este activa, pentru ca daca n-ar merge datele n-ar trebui sa consume nici din credit..
Altceva diferit nu ai făcut, care sa consume acel credit, nu?..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Da. Am avut 7€ si mi a ramas 1€. Nu am facut nimic altceva. In afara de vorbit la telefon si internet. Nu aveau pe ce sa se consume. Nu pot sa inteleg nici eu. O sa sun iar la relatii cu clientii sa vad, dar nu stiu daca au program zilele astea

Cum știi ca nu merge netul? Mai ales ca folosești wi-fi foarte mult??.. Doar pentru ca s-a consumat creditul?... Te întreb pentru ca la prepay, dacă nu s-a schimbat ceva zilele astea, apelurile la serviciul clienți nu sunt gratuite.. Daca ai sunat după numărul asta cu probleme, probabil din acest motiv s-a consumat creditul.. Setările mms n-ar trebui sa aibă nicio legătură cu problema ta... si, dacă dai mesaje de tip mms nu-ti ia din resurse, ci sunt cost suplimentar.. Eu am avut probleme cu un telefon, dar, nu primeam și nu plecau mesajele din cauza netului, in niciun caz nu ma taxa.. deci telefonul nu poate fi motivul în cazul tau pentru faptul ca nu-ti ia din resursele de net, dar, ai rămas fără credit..
Recomandarea mea ar fi sa vorbești pe chat cu un consultant, daca niciuna dintre părerile noastre nu justifică problema pe care o ai..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Stiu ca nu merge pt ca atunci cand sunt afara sau acum daca opresc wifi nu se incarca nicio pagina si nicio aplicatie nu functioneaza. Am inteles sa se consume urmatorii 4€ pt ca atunci am vorbit la relatii cu clientii dar nu inteleg de ce s a consumat si ala primul 1€... si cu setarile alea nici eu nu stiu. Asa mi a trimis operatorul. Eu n am trimis mms de pe telefon sau sa am nevoie de ele dar oricum toate setarile pt telefon erau facute pt ca foloseam deja internetul si functiona...

Salut! Exista posibilitatea ca atunci, in acea noapte, între momentul in care a expirat opțiunea și momentul in care s-a activat cea nouă, sa fi avut un consum de resurse... Altfel e foarte ciudata povestea ta.

Nu-mi dau seama ce altceva ar putea fi.. Daca opțiunea este activa (sa nu fie varianta menționată de Răzvan legata de consum înainte de reactivare), n-ar trebui sa consume din credit.. iar, dacă ar fi de la telefon, de asemenea, n-ar trebui sa consume din credit, ci deloc..

Istoricul de convorbiri ți l-ai verificat?.. Ca poate îți dai seama din el ce s-a întâmplat..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Istoricul de convorbiri e o enigma. Sunt apeluri la ore cand eu dormeam si in lista de apeluri de pe telefon nu exista. Si din el reiese ca internetul a consumat creditul...

Foarte tare.. pe asta n-am mai auzit-o.. :(.
Este posibil sa-ti fi folosit altcineva telefonul? Ca, sa apară în istoric un apel care sa nu fi tost făcut după telefon, chiar nu-mi vine sa cred..
Sau ai aplicații foarte la moda acum, gen tiktok?.. Au mai fost cazuri în comunitate care au avut probleme și si-au dat seama ca de la aceasta aplicație au fost.. din cauza consumului făcut de aceasta aplicație.. doar ca au fost cazuri mai grave ca au fost la abonament și s-au trezit cu costuri super wow..
https://comunitate.orange.ro/questions/2175426-aplicatia-tik-tok-consumat-noaptea-100-gb-340-euro-cost-folosita

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Am sunat la 300 si mi au zis ca nu e normal ca mi a consumat creditul desi eu aveam resurse si ca probabil e o defectiune tehnica si ca incearca sa rezolve problema. Multumesc de implicare. Ati fost draguti ca ati vrut sa ma ajutati, dar vad ca e de la ei si nu tine de mine sau de telefon si ce as mai putea sa fac eu pe aici. Multumesc frumos!

Si legat de taxarea convorbirii cu relatii cu clientii. Am vorbit acum cu credit 0€.. probabil se taxeaza doar unele convorbiri

În cazul asta, dacă va fi concluzia finala ca este o problema tehnica, cu siguranța îți vor da și creditul înapoi... :)

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Dacă ai putut vorbi cu credit 0, înseamnă te-ai încadrat în cele 3 apeluri, daca nu ma înșel, pe care le poți avea lunar..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Locuiesc singura si nu avea cine sa mi foloseasca telefonul. Doar sa fiu somnambula si apoi sa si sterg apelurile. Am tik tok, dar cum spuneam acasa am wifi si nu vad de ce s ar dezactiva si apoi sa se activeze datele care oricum nu functionau sau sa trimita mesaje sau apeluri sau ce sunt alea. Nu pot sa mi dau seama...

Alea cu 00:01 sunt mesaje trimise sau primite doar ca nu e ora actualizata. Minutele sunt aceleasi dar e diferenta de 3 ore. Am inteles acum dupa ce am verificat apeluri si mesaje si numere de telefon. Nu sunt somnambula :))

Cred ca ar trebui sa verifici și setările de internet pe telefon, eventual sa intri in contul my orange și sa-ți retrimite setările. După instalarea sau refacerea setărilor, trebuie dat un restart la telefon, iar după sa mergi la setările de internet și sa bifezi apn-ul orange.

"Cei de la orange mi au trimis setari mms pe 16 cand am sunat"

Verifica in telefon la profilul de date sa nu fie activat profilul MMS in locul celui cu APN Net sau cum este definit profilul de date Orange. In orice caz vezi sa NU fie MMS by default.

@Roxette, situația semnalată de tine este în atenția departamentului nostru tehnic. Vom reveni aici cu detalii când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim mult pentru înțelegere!

@Roxette, noi avem confirmarea că toate problemele au fost remediate. Ne poți confirma, te rog, că datele mobile funcționează și că traficul se consumă corect din opțiune?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!