Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] YOXO: eroare scanare CI

Salut!

Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.

Cum pot rezolva?

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
369 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (11)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

11 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Nimcid25, mulțumim pentru sesizare!
Verificăm cu colegii de la departamentul tehnic și revenim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Mulțumesc,aștept cu nerăbdare rezolvarea!

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
369 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Am observat că sunt mai multe persoane care întâmpină problema asta!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am încercat de mii de ori. Degeaba.

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
369 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Echipa noastră tehnică încă lucrează la remedierea situației. Vă anunțăm când vom avea avem noutăți.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Înca așteptăm...

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
369 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Buna.Aceiasi problema astazi la incercarea de a scana CI.De dimineata pana la 17-00 nenumarate incercari de a scana.Eroare.
Cum pot rezolva?

Nici la mine nu funcționează. Este cam aiurea..

Dorin_10
Dorin_10

Dorin_10

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Dorin_10

@mircelus, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? S-a rezolvat problema cu eroarea de la scanarea CI?
Te rugăm să revii și să ne spui care mai este situația. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!