Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] YOXO: eroare scanare CI

Salut!

Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.

Cum pot rezolva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (7)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

7 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!

@Nimcid25, mulțumim pentru sesizare!
Verificăm cu colegii de la departamentul tehnic și revenim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Echipa noastră tehnică încă lucrează la remedierea situației. Vă anunțăm când vom avea avem noutăți.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Buna.Aceiasi problema astazi la incercarea de a scana CI.De dimineata pana la 17-00 nenumarate incercari de a scana.Eroare.
Cum pot rezolva?

Nici la mine nu funcționează. Este cam aiurea..

Dorin_10
Dorin_10

Dorin_10

User level
Nivel
0
40 / 100
puncte
Custom field 2
Dorin_10

@mircelus, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? S-a rezolvat problema cu eroarea de la scanarea CI?
Te rugăm să revii și să ne spui care mai este situația. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, mircelus!
Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut,

Iar nu merge scanatul, am incercat de pe 3 telefoane si o tableta...

Morpheus_88
Morpheus_88

Morpheus_88

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Morpheus_88

Salut, Morpheus_88, și bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce anume se întâplă la scanare? Primești vreo eroare? Poți atașa un screenshot?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am deschis ticket din app, zice document ilizibil sau invalid. Am pus si poze.

Morpheus_88
Morpheus_88

Morpheus_88

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Morpheus_88

Dacă deja ai depus o sesizare la noi prin ticket, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Morpheus_88, s-a rezolvat problema cu eroarea de scanare? Ai reușit să activezi abonamentul Yoxo?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nope, nu mi-a mai raspuns nimeni, f profi. Oricum nu mai e nevoie, m am reorientat spre altcv, mersi oricum

Morpheus_88
Morpheus_88

Morpheus_88

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Morpheus_88

Aceeasi problema. Nu primesc nici macar eroare. Pur si simplu se uita la buletin si il ignora. Am facut inclusiv screen capture cu imaginea perfect incadrata si focalizata in aplicatie. Nimic. Am scris la mesaje support - 1h fara raspuns, insa vad ca la altii au trecut zile si nimic.
Bonus: am deja un abonament la orange si m-am logat cu contul meu orange. DE CE mai trebuie inca o data buletinul? DE CE nu il putem trimite ca poza? E aberant si extrem de prost design-uit.

tudorm
tudorm

tudorm

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
tudorm

@tudorm, s-a rezolvat cu scanarea? Ai reușit să treci pe Yoxo?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Finally, da. Incercat de pe alt telefon si a mers. Ceva era in neregula acolo, putea fi rezolvat daca permitea trimiterea unei poze cu buletinul sau un buton de captura live pentru utilizator ca sa forteze aplicatia sa continue.

tudorm
tudorm

tudorm

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
tudorm

@tudorm, ne bucurăm și îți mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!