Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut!
Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.
Cum pot rezolva?
Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!
Momentan este la inceput.. cred ca numai la serviciul clienti se poate rezolva.. fiind un abonament online..
@Nimcid25, mulțumim pentru sesizare!
Verificăm cu colegii de la departamentul tehnic și revenim.
Mulțumesc,aștept cu nerăbdare rezolvarea!
Am observat că sunt mai multe persoane care întâmpină problema asta!
Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.
Am încercat de mii de ori. Degeaba.
Echipa noastră tehnică încă lucrează la remedierea situației. Vă anunțăm când vom avea avem noutăți.
Înca așteptăm...
Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!
Buna.Aceiasi problema astazi la incercarea de a scana CI.De dimineata pana la 17-00 nenumarate incercari de a scana.Eroare.
Cum pot rezolva?
Aceasi problema cu scanarea cartii de identitate si astazi 10 octombrie.
Nici la mine nu funcționează. Este cam aiurea..
Am incercat din nou acum si am reusit Am abonament yoxo!
@mircelus, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? S-a rezolvat problema cu eroarea de la scanarea CI?
Te rugăm să revii și să ne spui care mai este situația. Mulțumim.
sugubatu22 a răspuns
DanielaH a răspuns
tudorm a răspuns
DanielaH a răspuns
tudorm a răspuns
Morpheus_88 a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Morpheus_88 a răspuns
DanielaH a răspuns
Morpheus_88 a răspuns
DanielaH a răspuns
mircelus a răspuns
DanielaH a răspuns
Irina_9 a răspuns
Dorin_10 a răspuns
Irina_9 a răspuns
mircelus a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Nimcid25 a răspuns
DanielaH a răspuns
Nimcid25 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Nimcid25 a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Nimcid25 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.