Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] YOXO: eroare scanare CI

Salut!

Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.

Cum pot rezolva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!

Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

Buna.Aceiasi problema astazi la incercarea de a scana CI.De dimineata pana la 17-00 nenumarate incercari de a scana.Eroare.
Cum pot rezolva?

Nici la mine nu funcționează. Este cam aiurea..

Dorin_10
Dorin_10

Dorin_10

User level
Nivel
0
40 / 100
puncte
Custom field 2
Dorin_10

@mircelus, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? S-a rezolvat problema cu eroarea de la scanarea CI?
Te rugăm să revii și să ne spui care mai este situația. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!